پایان رقابتهای بین المللی شطرنج جام فجر در چابهار

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۶:۴۷
کد خبر: ۹۶۲۹۰۶
پایان رقابتهای بین المللی شطرنج جام فجر در چابهار
رییس هیات شطرنج سیستان وبلوچستان گفت: دور نهم و پایانی رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام فجر گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یادواره سپهبد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی چابهار برگزار و مسعود مصدق‌پور مقام نخست و احسان قائم‌ مقامی نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فرشید ریگی فرد اظهار داشت: بعد از برگزاری ۹ دور این رقابت‌ها مسعود مصدق‌پور با ریتینگ ۲۴۹۹ با کسب ۷.۵ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی بیان کرد: احسان قائم‌مقامی با ریتینگ ۲۵۵۸ با کسب هفت امتیاز در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و آرش داغلی دیگر شطرنج‌باز کشورمان با ریتینگ ۲۴۲۴ و با امتیاز ۶ در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیات شطرنج سیستان و بلوچستان ادامه داد: مصدق‌پور در دور پایانی مقابل حریفی از آذربایجان به برتری رسید و قائم‌مقامی نیز برابر امیرمحمد آزادی به پیروزی دست یافت.

وی بیان کرد: نکته حائز اهمیت در این دور از رقابت‌های بین‌المللی جام فجر این بود که عناوین اول تا ششم به نمایندگان ایران تعلق گرفت.

ریگی فرد تصریح کرد: همچنین امروز مهرداد پهلوان زاده، رییس فدراسیون شطرنج با حضور در چابهار از دور پایانی رقابت‌ها بازدید کرد.

وی افزود: رقابت‌های شطرنج جام فجر با حضور هفت کشور اسپانیا، اتریش، ارمنستان، آذربایجان، آمریکا، افغانستان و ایران و با حضور ۱۰۰ ورزشکار ایرانی و ۱۱ ورزشکار خارجی به مدت یک هفته در چابهار برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز