یوم الله ۴۱؛

جهانگیری: وحدت و تقریب داروی درد‌های مزمن و تاریخی کشور است/ باید در حکمرانی شیوه سردار سلیمانی را ملاک عمل قرار دهیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۶:۳۷
کد خبر: ۹۶۳۰۹۳
جهانگیری: وحدت و تقریب داروی درد‌های مزمن و تاریخی کشور است/  باید در حکمرانی شیوه سردار سلیمانی را ملاک عمل قرار دهیم
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد که وحدت و تقریب داروی درد‌های مزمن و تاریخی کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهور، روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان زاهدان با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی به دشمنان اسلام صادر کرد و نشان داد، ملت پشتوانه محکمی برای نظام است.

معاون اول رییس جمهور گفت: انقلاب اسلامی با خشونت مقابله کرد؛ انقلاب ما انقلابی مردمی بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر آمده از نظامی مردمی و آیینه تمام نمای ملت ایران است، افزود: انقلاب اسلامی به یک گروه، مذهب و یک طبقه خاص وابسته نیست بلکه این انقلاب همه جانبه است و مردم در آن رویت می‌شوند.

جهانگیری بیان کرد: بسیار خوشحال هستم که در جمع مردمی حضور دارم که در همه صحنه‌های انقلاب خوش درخشیدند و حضوری حماسی، داشته و دارند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه قانون‌مداری مهمترین شعار انقلاب اسلامی بود، گفت: افراد انقلابی به نظم و قانون تمکین می کنند، انقلاب ما توسعه را درون زا می دانست. مهمترین آرمان امام راحل تحقق عدالت بود.

وی افزود: وحدت و تقریب از مهمترین نیازهای ضروری انقلاب بود، جمهوری اسلامی بر وحدت مبتنی بر ارزش های دینی و اسلامی استوار است.


جهانگیری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب و امام ما همواره به تقریب به عنوان اصل اساسی پافشاری می‌کردند، باید به روش و منش رهبر انقلاب برگردیم. رهبر ما در دوران سخت مبارزه در این استان تبعید بودند مردم این استان اعم از شیعه و سنی را به خوبی می شناسند.

معاون اول رییس جمهور گفت: وحدت و تقریب امروز داروی دردهای مزمن تاریخی است. داروی پیشگیری از خشونت و افراطی گری و محرومیت زدایی است، منطقه ما در شرایط بسیار ویژه قرار دارد و دشمنان بعد از ۴۰ سال با تحریم سعی می کنند، جمهوری اسلامی را از پیشرفت باز دارند، از جنگ اقتصادی استفاده کردند نتیجه نگرفتند، سردار حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند و با شهادت سردار حرکت جدیدی در منطقه آغاز کردند که باید هوشیار باشیم و انتقام خون سردار سلیمانی را بگیریم.

وی تاکید کرد: باید با ادامه رسم سردار شهید، اسمش را جاودانه کنیم، آمریکایی ها دارو و لوازم ضروری ایران را تحریم کردند، اگر دشمنی امریکا نبود و توسعه کشور بدون امریکا پیش می رفت، ایران کشوری توسعه یافته بود، اما باز هم با وجود دشمنی ها و برخلاف خواسته آمریکا در همه زمینه ها از جمله توسعه زیرساخت ها و طرح بزرگ سلامت توفیقات فراوانی بدست آوردیم.

معاون اول رییس جمهور شامگاه دوشنبه به منظور شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد

اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فروگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، فرماندار و شماری از مسوولان این استان قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز