نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۸:۱۱
کد خبر: ۹۶۵۴۰۲
نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه کتاب یکی از رویدادهای مهم فرهنگی کشور بویژه فرصت مغتنمی برای معرفی و نمایش ظرفیت‌های مغفول این استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی‌ زینی‌وند در نشست برنامه‌ریزی بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همه رویدادهای فرهنگی بویژه نمایشگاه کتاب از ضروریات استان جهت بازنمایی تصویر معرفی شده این نقطه از ایران اسلامی است.

وی گفت: برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی خاص سیستان و بلوچستان نیستند و در همه جای کشور وجود دارند اما با نمایش رسانه‌ها به نام و با لباس محلی مردمان این استان مظلوم واقع شده‌اند لذا تلاش در راستای تغییر این نگاه ضرورت دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب همچنین فرصتی برای انتقال مبانی و اصول انقلاب اسلامی به نسل جوان و بازدید کننده‌هاست، خاطرنشان کرد: کلید واژه‌های انقلاب ما هر روز نو می‌شوند و دستگاه‌های متولی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و واحدهای فرهنگی دستگاه‌های امنیتی باید اهداف این کلید واژه‌ها را به نحو شایسته برای آحاد جامعه تبیین کنند.

وی بیان کرد: گفتمان راهبردی و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مواجهه با مسائل مختلف داخلی و خارجی، بیانیه گام دوم انقلاب و مکتب رهبران و شهدای محور مقاومت اسلامی می‌تواند در قالب تولید محتوای گرانمایه به صورت بروشور و تراکت در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گیرد.

زینی وند ادامه داد: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای مهم کشور است لذا با وجود آمادگی کامل در سیستان و بلوجستان امیدواریم با مشارکت حداکثری، حضور مردم و همت دست اندرکاران انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم.

بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان با حضور ناشران برتر کشوری از  سوم تا نهم اسفند در محل سایت جدید نمایشگاه‌های زاهدان واقع در جاده چشمه زیارت برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز