استاندار سیستان و بلوچستان:

امنیت، آرامش و توسعه کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۳:۰۱
کد خبر: ۹۶۶۹۲۵
امنیت، آرامش و توسعه کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امنیت، آرامش و توسعه کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم و همواره در برابر آنان بدهکاریم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در دیدار با خانواده‌های شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بی‌تردید عزت، اقتدار، آرامش و امنیت پایدار در سراسر ایران اسلامی حاصل خون پاک همه شهدا بویژه شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان با وجود موقعیت ممتاز ژئوپلوتیکی که برای تصدی نقش بازرگانی ملی و ترانزیت خارجی میان اروپا و آسیای مرکزی با آبهای شرقی، جنوبی و شاخ آفریقا دارد، متاسفانه در جوار بزرگترین تولیدکنندگان موادمخدر جهان و در مسیر انتقال مواد افیونی به اروپا و دیگر کشورها قرار گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایران اسلامی تنها کشور جهان است که براساس آرمان‌های اسلامی و انسانی خود یک مبارزه جدی را با سوداگران مرگ و کاروان‌های موادمخدر در دست دارد که در این عرصه شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

وی بیان کرد: فرصت دیدار و خدمت به خانواده معزز شهدا توفیقی است که خداوند آن را نصیب کرده و حضور در منزل این شهیدان باعث صیقل روح شده که از این بابت خدا را شاکریم.

موهبتی اظهار داشت: دعای شهدا و خانواده آنان ضامن پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌هاست و به طور قطع جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم، رهبری رهبر معظم انقلاب و همت همه دلسوزان از جنگ تحریمی تحمیلی که استکبار جهانی راه انداخته با سربلندی ‌پیروز و این تهدیدات را به فرصت برای توسعه تبدیل خواهد کرد.

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و ‌بلوچستان به همراه فرمانده‌هان انتظامی و مرزبانی استان، معاون امنیتی ‌و انتظامی استانداری و تعدادی از مدیران با خانواده‌های شهیدان جانعلی اصغری، محمد سرگلزایی و رضا شهرکی میرانی از شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر  دیدار کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز