استاندار سیستان و بلوچستان:

رعایت قانون، شرط پیروزی در انتخابات

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۶:۱۹
کد خبر: ۹۶۷۵۹۳
رعایت قانون، شرط پیروزی در انتخابات
احمد علی موهبتی با بیان اینکه شرط پیروزی در انتخابات رعایت قانون است، گفت: مردم سیستان و بلوچستان به جهت مشارکت حداکثری همیشه در انتخابات پیشگام و پیشرو بودند و امروز نیز برگ زرینی دیگررقم خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه شرکت در یازدهمین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان زاهدان ضمن قدردانی از حضور همه مردم، کاندیداها و طرفداران آنها در پای صندوق های رای افزود:از همه دست اندرکاران استان در حوزه اجرا و نظارت و بازرسی و امنیت قدر دانی می کنیم که بستر یک انتخابات خوب را فراهم کردند.
 وی بیان کرد: شرط پیروزی در انتخابات رعایت قانون است اگر قانون رعایت نشود پیروزی در کار نیست.

استاندار استان با اشاره به اینکه همه دنیا نظاره گر هستند تا حضور مردم در انتخابات را ببیند، افزود: نقش آفرین ترین بحث ایجاد، بقا و دوام در کشور حضور مردم در صحنه است که مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و ...آن را به منثه ی ظهور رساندند.

وی بیان کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان به جهت مشارکت حداکثری همیشه در انتخابات پیشگام و پیشرو بودند و امروز نیز برگ زرینی دیگررقم خواهند زد.  

موهبتی در ادامه از مردم خواستار آن شد تا رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا در این دوره به جهت محدودیتی که وجود دارد از ساعت 12 شب به بعد رای گیری دیگر صورت نمی گیرد.
 
تاکنون گزارشی از تخلف در انتخابات گزارش نشده است

وی گفت: در ابتدای صبح امروز همه شعب اخذ رای که هزار و689 شعبه در سطح استان است کار خود را به سلامت شروع کردند و هیچ گونه گزارشی مبنی بر اینکه خللی در کار باشد تاکنون گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به  بررسی که بر حسن اجرای امور و حوزه نظارت بر انتخابات شده، شرایط انتخابات بسیار مطلوب و خوب است و امیدواریم تا پایان انتخابات نیز به همین شکل، شرایط ادامه پیدا کند .
موهبتی خاطر نشان داشت : امیدواریم نتیجه این انتخاب که از بین 123 کاندید مورد تایید شورای نگهبان 8 نفری که انتخاب می شوند و مابقی آن 115 نفر با طرفداران خود کنار کاندیداهای منتخب که نمایندگان آینده خواهند بود بتوانند در جهت توسعه و شتاب پیش از پیش همه جانبه استان نقش داشته باشند.

وی در ادامه از عملکرد همه رسانه ها ی دیداری، شنیداری، نوشتاری و فضای مجازی که در بحث انتخابات نقش آفرین بودند تشکر و قدر دانی کرد و چند نکته را در خصوص بیماری کرونا یادآور شد:  خطر گشندگی این بیماری به مراتب از بیماری ساس که چند سال پیش شیوع پیدا کرده بود کمتر است اما نسبت شیوع آن بسیار بالاتر است و 14 روز دوره مخفی بودن این بیماری است و علائمی ندارد  ولی می شود با آموزش و اطلاع رسانی راههای پیشگیری مانع پیشرفت این بیماری شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: مردم از دست دادن به همدیگر و همچنین دست زدن به اجسام و مکانهای شلوغ نظیر اتوبوس ها و مجموعه ای مختلف و همچنین از حضور در تجمعاتی که ضرورتی ندارد بپرهیزند در سطح استان هیچ نگرانی نیست و کلیه تمهیدات پیش بینی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: با توجه به اینکه فصل سرما در استان ما رو به اتمام است خیلی جای نگرانی نداریم  و امیدواریم همانند سیل که حتی یه کشته در استان نداشتیم این موضوع نیز مهار شود و از این بحران گذر کنیم.
 
موهبتی ادامه داد: برای این شرایط باید تلاش کنیم و با آگاهی و بصیرت پیش برویم تا در فضای تبلیغاتی بازیچه دشمن نشویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز