مولوی عبدالحمید :

امیدواریم افراد مفیدی به مجلس راه پیدا کنند

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۸:۴۳
کد خبر: ۹۶۷۶۰۹
امیدواریم افراد مفیدی به مجلس راه پیدا کنند
امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان گفت : در این دوره از انتخابات رد صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان بسیار گسترده بود، اما امیدواریم از بین همین افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند، افراد بهتر و مفیدی روی کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مولوی عبدالحمید اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب صیانت از آرای مردم را جزو «حقوق‌الناس» قرار داده‌اند. لذا امیدواریم این دوره از انتخابات مجلس به‌ویژه در زاهدان سالم برگزار شود و سلامت انتخابات و حفاظت از آراء مردم مدنظر قرار گیرد. مسألۀ مهم آن است که نام همان فرد یا افرادی که رأی و مدنظر اکثریت مردم هستند از صندوق‌ آراء بیرون بیاید.

وی تاکید کردند: امانتداری، اجرای عدالت و حفاظت از آرای مردمی در انتخابات‌ها از مهمترین موارد تاثیرگذار در حفظ امنیت هستند. لذا تاکید می‌شود که مسئولین محترم نهایت تلاش‌شان را برای سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم انجام دهند تا تغییری در آرای مردمی به‌وجود نیاید.

امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان شرکت در انتخابات را یک «وظیفه» دانستند و از عموم مردم خواستند در این انتخابات شرکت کنند و به افراد موردنظر خودشان رأی بدهند. وی همچنین به افراد بیسواد توصیۀ کردند که برای حفاظت از رأی خودشان افراد باسواد و مورد اعتمادی را با خود به همراه ببرند.

مولانا عبدالحمید همچنین با اشاره به ورود ویروس "کرونا" به کشور، توصیۀ پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم در قبال مواجهه با چنین بیماری‌هایی را مورد تذکره قرار داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا باید به این حدیث پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم عمل شود که فرمودند وقتی در شهری وبا آمد، ساکنان آن شهر نباید از شهرشان خارج شوند و دیگران هم به آن شهر وارد نشوند، زیرا این کار سبب شیوع بیماری و سرایت آن به دیگر شهرها و مناطق می‌شود.

خطیب جمعه زاهدان ادامه داد: یکی از دلایل شیوع بیماری کرونا و سرایت آن به دیگر مناطق و کشورها بی‌توجهی به همین حدیث بوده است که بسیاری با فرار از چین به دیگر کشورها سبب گسترش این بیماری و ویروس شده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توصیۀ ما به مردم عزیز آن است که نهراسید و بر الله تعالی توکل کنند، زیرا تا زمانی که خواست و ارادۀ الله تعالی نباشد یک آفت در جامعه منتشر نمی‌شود. ویروس کرونا هم مخلوق پروردگار و در اختیار خالق است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز