مشارکت ۶۰ درصدی سیستان‌وبلوچستانی‌ها در انتخابات

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۶:۴۴
کد خبر: ۹۶۷۷۴۶
مشارکت ۶۰ درصدی سیستان‌وبلوچستانی‌ها در انتخابات
رئیس ستاد انتخابات سیستان‌و‌بلوچستان گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت استان، یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۱۴ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد، بالای ۶۰ درصد در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی زینی‌وند، معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان امروز، ۳ اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت استان، یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۱۴ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد، بالای ۶۰ درصد در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس امسال ۶۲ نامزد تأیید صلاحیت شده بودند، افزود: پس از پایان مهلت رأی‌گیری، کار شمارش آراء شروع شد و همچنان ادامه دارد که نتایج به‌زودی به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: استان سیستان‌و‌بلوچستان در مجلس شورای اسلامی ۸ کرسی از ۶ حوزه انتخابیه دارد که شامل ۲ نماینده از زاهدان، ۲ نماینده از زابل و یک نماینده از هر کدام از حوزه‌های انتخابیه خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار می‌شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رأی در سراسر استان کار جمع‌آوری آرای مردم را برعهده داشتند، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه رخداد منفی در حوزه‌های انتخابیه در سطح استان گزارش نشد و انتخابات به نحو مطلوب در سطح حوزه‌های انتخابیه برگزار شد.

 

 

نظر شما