نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰:۱۷
کد خبر: ۹۶۸۰۹۸
نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان افتتاح شد
بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان با حضور رییس موسسه نمایشگاه فرهنگی و هنری کشور و جمعی از مسوولان استانی در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تعداد زیادی از ناشران برای شرکت در نمایشگاه کتاب زاهدان اقدام به نام‌نویسی در سامانه موسسه نمایشگاه‌های ایران کردند.

حسین مسگرانی با اشاره به اینکه ۲۱۲ غرفه در اختیار ناشران قرار گرفته است، گفت: ۱۶۸ غرفه به صورت مستقل، ۹۹ غرفه متعلق به نمایندگی‌های ناشران و ۱۱ غرفه در اختیار ناشران استانی قرار دارد.

وی افزود: هفت کتاب فروشی و ۱۰ ناشر دیجیتال نیز در نمایشگاه کتاب غرفه خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های کمک درسی، دانشگاهی، دینی، علوم انسانی و کودک و نوجوان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین نقد کتاب، رونمایی از کتاب، دیدار با نویسندگان و اهالی کتاب، نشست‌های تخصصی کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی نقد و بررسی ویژه دانشگاهیان در حوزه دینی از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مسگرانی با بیان اینکه یک میلیارد تومان بن کتاب اختصاص یافته است افزود: این نمایشگاه با هدف گفت‌وگوی فرهنگی و توسعه کتابخوانی برگزار شده است.
وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری مسوولان نمایشگاه کتاب در تمامی نقاط سیستان و بلوچستان برگزار شود.

 بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز