۲ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شدند

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۷:۱۵:۱۴
کد خبر: ۹۷۰۲۵۷
۲ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ابتلا 2 بیمار به کرونا در ایرانشهر خبر داد و گفت: مردم با خود مراقبتی و حفظ آرامش می توانند از این بیماری در امان باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد مهران امینی فرد بیان کرد: در بیمارستان خاتم 34 بیمار، مشکوک به بیماری کرونا بستری بودند که از این مجموع نتیجه آزمایش دو بیمار مثبت قطعی اعلام شده است.

وی در تکمیل مطلب فوق افزود: این منطقه فعلا آلوده به وجود ویروس کرونا است و احتمال افزایش تعداد بیماران مبتلا به این بیماری وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: 32 مورد دیگر، مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا دارای وضعیت و حال عمومی مطلوبی می باشند که تعدادی امروز ترخیص می شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:کلیه موارد مشکوک به بیماری کرونا تحت نظر می باشند و اقدامات لازم جهت افزایش ایمنی بیماران بستری و پرسنل مراکز درمانی انجام شده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط خاص فرهنگی منطقه باید بیش از پیش توصیه های ایمنی بهداشتی را رعایت شود و شهروندان تااطلاع ثانوی از مسافرت های غیرضروری، حضور در اماکن پرازدحام پرهیز کنند که احتمال انتقال و شیوع بیماری در این مکان ها بسیار بالا می باشد.

امینی فرد عنوان کرد: مردم می توانند با رعایت توصیه های بهداشتی و خود مراقبتی و حفظ آرامش از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.

وی در پایان گفت: مشکل کمبود ماسک به زودی رفع می شود و به اندازه کافی به داروخانه ها توزیع می شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه