برای ۶ داروخانه متخلف در زاهدان پرونده تعزیراتی تشکیل شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۵:۰۱
کد خبر: ۹۷۰۷۷۰
برای ۶ داروخانه متخلف در زاهدان پرونده تعزیراتی تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۳۵۰۰ ماسک احتکار شده در زاهدان کشف و برای ۶ داروخانه و مرکز عرضه کالای پزشکی پرونده تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حیدر میرزایی اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و کمبود برخی کالاهای مرتبط با پیشگیری از این ویروس و با هماهنگی‌های انجام شده و تشکیل تیم گشت مشترک با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان تعداد ۷ اکیپ به صورت روزانه از داروخانه‌ها و مراکز عرضه کالای پزشکی بازدید می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: دو اکیپ در زاهدان در صبح و عصر و در شهرستان‌های حساس‌تر و با وسعت بیشتر نیز هر کدام یک اکیپ فعال هستند.

وی افزود: البته در صورت ثبت و یا اعلام گزارش از طریق سامانه ۱۳۵ به منظور بررسی شکایات از نحوه عرضه و توزیع ماسک و سایر اقلام مرتبط در هر نقطه از استان با فوریت تیم گشت مشترک اعزام خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: از روز گذشته با ورود دادستانی، علاوه بر افزوده شدن نماینده دادستان به تیم گشت مشترک، نظارت‌ها و برخوردها نیز جدی تر شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود ۳۵۰۰ ماسک احتکار شده در زاهدان کشف و برای ۶ داروخانه و مرکز عرضه کالای پزشکی پرونده تشکیل شده که بزودی آرا قطعی صادر می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شدیدترین برخوردها در انتظار افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند، خواهد بود و در راستای حق و حقوق شهروندان با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز