تجهیز پنج مرکز خدمات جامع سلامت در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۳:۴۴
کد خبر: ۹۷۲۵۷۴
تجهیز پنج مرکز خدمات جامع سلامت در سیستان و بلوچستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل از تجهیز پنج مرکز در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان به منظور رفاه بیشتر مردم و کاهش تجمع در اورژانس بیمارستان‌های منطقه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر هادی میرزایی اظهار داشت: این مراکز تا پایان بحران ویروس کرونا آماده ویزیت بیماران و ارائه خدمات سرپایی به همه بیماران در سطح شهرستان‌های منطقه سیستان هستند.

وی افزود: این مراکز علاوه‌ بر ساعت اداری از ساعت ۱۶ الی ۲۴ و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ فعال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: هم‌اینک یک مبتلا به ویروس کرونا در منطقه سیستان شناسایی شده و حدود ۱۲ بیمار مشکوک نیز در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

وی ضمن دعوت مردم سیستان و بلوچستان برای حفظ خونسردی، ادامه اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی و با توجه به بروز مورد جدید مثبت در استان و همچنین پیش‌بینی شدت گرفتن موج همه گیری در هفته پیش رو، توصیه جدی دانشگاه علوم پزشکی زابل حضور نیافتن در مجامع عمومی، مراسم مذهبی و غیرمذهبی و ماندن در منزل، خودداری از مسافرت‌های غیرضروری، حفاظت از افراد در معرض خطر مانند افراد مسن و بیماران مزمن و رعایت بهداشت تنفسی و بهداشت دست است.

میرزایی بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات اپیدمیولوژیک، بیش‌از ۸۰ و یا حتی ۹۰ درصد مبتلایان به کووید -۱۹ نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و به صورت سرپایی و در منزل امکان سپری کردن دوره نقاهت را دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز