کشف بیش از ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۱:۵۲
کد خبر: ۹۷۲۵۸۴
کشف بیش از ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان
فرمانده هنگ مرزی زاهدان از ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی264 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر در مرزهای حوزه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "جواد رفیعی" در تشریح این خبر، گفت: مرزداران دلاور هنگ با اشراف اطلاعاتی، حین کنترل و پایش نوار مرزی متوجه حضور تعدادی متجاوز به همراه یک نفر شتر در نقطه صفر مرزی شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان پس از شناسایی معابر عبوری قاچاقچیان، اقدام به کمین کردند و توانستند با اجرای آتش سنگین سوداگران مرگ را ناکام کنند.

فرمانده هنگ مرزی زاهدان با بیان اینکه سوداگران مرگ محموله قاچاق خود را رها کرده و از محل متواری شدند، تصریح کرد: مرزداران در پاک سازی محل عملیات و درگیری، ضمن مهار یک نفر شتر 264 کیلو و 500 گرم موادمخدر شامل 87 کیلو و 700 گرم تریاک، 38 کیلو و 500 گرم حشیش و 138 کیلو و 300 گرم شیشه و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کردند.

سرهنگ رفیعی با اشاره به اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران با تلاش شبانه روزی خود در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر ثابت کرده‌اند که برای امنیت مرزهای کشور حاضرند تا پای جان مقاومت کنند و در مقابل هرگونه تهدید و سوء استفاده ایستادگی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز