جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان هوشمند برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۵:۳۱
کد خبر: ۹۷۳۰۸۴
جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان هوشمند برگزار می‌شود
معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا مراسم نیکوکاری در این استان به صورت غیرحضوری و هوشمند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مهدی میرامامی گفت: هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» با هدف کمک به کاهش مشکلات مالی نیازمندان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه‌های نیکوکاری در سطح شهر، روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: افراد می‌توانند به منظور مشارکت در این مراسم نیکوکاری با شماره گیری کد #۰۵۴*۸۸۷۷* و یا واریز وجوه نقدی به شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۰۳۰۰۲ و شماره‌کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۴۵۸ نزد بانک ملی ایران به نام کمیته امداد و همچنین اپلیکیشن سنا، آپ و سکه نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده پس از برگزاری جشن نیکوکاری در قالب بن خرید و یا براساس شناسایی مراکز خرید لباس، کفش، کیف و لوازم التحریر امکان خرید از طریق بن با کیفیت مناسب برای مددجویان تحت حمایت فراهم شود.

میرامامی همچنین به طرح هر کلاس یک حامی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با شعار "همکلاسی دوست داشتنی من" برگزار و افراد می‌توانند با مبلغ ۱۰ هزار تومان در قالب این پویش جهت تامین حداقل نیازها از کودکان یتیم و محسنین حمایت کنند.

وی با بیان اینکه ۵۱ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هستند افزود: مردم نیکوکار و خیر این استان همچون گذشته در تامین حداقل نیازهای این دانش‌آموزان کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز