دستگیری قاتل جوان سراوانی در کمتر از ۱۴ روز

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۱:۳۴
کد خبر: ۹۷۶۱۹۶
دستگیری قاتل جوان سراوانی در کمتر از ۱۴ روز
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "سراوان" قاتلی که در یک نزاع خیابانی، جوان 23 ساله سراوانی را با ضربات چاقو به قتل رساند پس از14 روز فرار دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  داریوش سرگلزائی، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در گفت و گو با اصحاب رسانه، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اوایل اسفند ماه سال جاری و در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهر سراوان که طی آن جوانی 23ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه و جمع آوری سرنخ های موجود، ضارب اصلی که به اتفاق 7 نفر از دوستان خود با راه اندازی یک نزاع جمعی مرتکب این جنایت شده بودند شناسایی که با توجه به متواری بودن آنها تلاش برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز شد.

سرگلزائی تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس و انجام یکسری اقدامات تخصصی محل های اختفای قاتل اصلی و 7 نفر از همدستانش در 2 روستای مرزی شهرستان سراوان شناسایی، و صبح روز گذشته تمامی آنها در 2 عملیات مجزا، هماهنگ و غافلگیرانه پس از 14 روز فرار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در ادامه بیان داشت : قاتل 25 ساله و همدستانش صراحتا به قتل این جوان سراوانی بدلیل یکسری اختلافات جزئی اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و تعدادی سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه متهمان خاطر نشان کرد: متهم اصلی این جنایت به همراه همدستانش برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

نظر شما