کشف ۶۵۰ کیلوگرم تریاک در ایرانشهر

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۱:۰۷
کد خبر: ۹۷۶۲۱۵
کشف ۶۵۰ کیلوگرم تریاک در ایرانشهر
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات این شهرستان دردرگیری با قاچاقچیان مسلح ۶۵٠ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محسن گل‌محمدی اظهار داشت: نیروهای اداره اطلاعات ایرانشهر با رصد اطلاعاتی از ورود ۲ دستگاه خودرو با سرنشینان مسلح و حامل موادمخدر به شهرستان ایرانشهر مطلع و برای توقیف این خودروها به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: قاچاقچیان موادمخدر با مشاهده ماموران اطلاعات با تیراندازی های زیاد قصد فرار داشتند که با آتش متقابل سربازان گمنام امام زمان (عج) توان مقابله را از دست داده و با برجا گذاشتن سلاح و خودروها از تاریکی شب استفاده کرده و متواری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در این عملیات موفق به کشف ۶۵٠ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح کلاش همراه با مهمات و توقیف دو دستگاه خودرو شدند. 

گل محمدی با تقدیر از عملکرد خوب ماموران پرتلاش اداره اطلاعات و پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: با همکاری و اشراف اطلاعاتی و ‌اقدامات مؤثر این دو نهاد امنیتی و انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۵ تن موادمخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان کشف شده است. 

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی با افرادی که قصد عرضه و توزیع موادمخدر در کشور را دارند قاطعانه برخورد خواهد کرد و صیانت از هموطنان بویژه جوانان کشور به عنوان سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران را بر خود لازم می داند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز