تمامی پروازهای فرودگاه چابهار لغو یا محدود می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۱:۴۸
کد خبر: ۹۷۶۹۵۲
تمامی پروازهای فرودگاه چابهار لغو یا محدود می‌شود
معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: پیرو نشست مشترک ستاد مبارزه با کرونا شهرستان‌های چابهار و کنارک پیشنهاد لغو یا محدودسازی پروازها به مقصد این شهرستان‌ها بزودی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رحمدل بامری اظهار داشت: استاندار سیستان وبلوچستان پیگیری‌های لازم را انجام داده و بزودی شاهد اقدام مثبت و موثر برای لغو یا محدودسازی پروازها به مقصد چابها و کنارک خواهیم بود.

وی بر حفظ آرامش و امنیت مردم و اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت کاهش التهاب واهمیت نقش مردم و سازمان‌های مردم نهاد در مدیریت اجتماعی بیماری کرونا تاکید کرد.

فرماندار چابهار افزود: در تمامی ورودی‌های زمینی چابهار با همت شبکه بهداشت و درمان ایستگاه‌های غربالگری فعال شده و در صورتی که هرگونه علائم سرماخوردگی شناسایی شود، افراد به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

وی  از اهالی شهرها و روستاهای مختلف سیستان وبلوچستان و کشور خواست که برای برای حفظ سلامت خود و اقوام و نزدیکانشان در تعطیلات نوروز امسال به چابهار سفر نکنند.

بامری با قدردانی از تلاش‌های مسوولان برای تداوم گندزدایی سطوح شهر چابهار توسط نیروهای آتش نشانی شهرداری تاکید کرد و گفت: علاوه بر این، بازدیدهای مشترکی با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن وتجارت، شرکت نفت اداره استاندارد از جایگاه‌های عرضه کننده فرآورده‌های سوختی انجام و رعایت نکات بهداشتی یادآوری شده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، استاندارد بودن میزان سوخت گیری با مبلغ دریافتی نازل سوخت گیری (کم فروشی احتمالی)، استفاده از دستکش توسط کارکنان و در اختیار قرار دادن دستکش برای رانندگان خودرو جهت سوختگیری، نحوه گندزدایی و استریل تجهیزات و نازل‌های سوخت گیری و جایگاه مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار چابهار تصریح کرد: همچنین بازدیدهای مشترکی با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان،غله و خدمات بازرگانی از واحدهای خبازی سطح شهر و آموزش به متصدیان این واحدها درخصوص نحوه گندزدایی سالن پخت و انبار آرد و بهداشت فردی انجام شده است.

وی با بیان اینکه به ۲ واحد خبازی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اخطاریه پلمب داده شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، گشت های مشترک بازرسی و نظارت بطور مستمر در شیفت صبح و عصر در سطح شهرستان از واحدهای تولید نان در حال انجام است.

بامری اظهار داشت: پیرو تصمیم گیری ستاد بحران مسدود شدن جاده ورودی چابهار با هدف سلامتی مردم انجام شده و درک متقابل مسافران را طلب می‌کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به توصیه‌های ایمنی ستاد مقابله با این بیماری و پیشگیری از آن، رعایت حال شهروندان و حفظ سلامتی خود و ساکنان چابهار از مردم خواست می‌شود به این شهر سفر نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز