قصرقند گرمترین شهر کشور شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۹:۳۹
کد خبر: ۹۷۷۴۱۴
قصرقند گرمترین شهر کشور شد
معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته قصرقند با دمای ۳۴.۱ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان و کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود دیانتی اظهار داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت از اواخر هفته گذشته روند افزایش دما در اکثر نقاط سیستان وبلوچستان آغاز شد و دمای بسیاری از شهرهای این استان نسبت به ۴۸ ساعت گذشته روند افزایش به خود گرفت.
وی افزود: تا عصر دیروز بیشترین افزایش دما با میزان پنج تا ۶ درجه سلسیوس در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان روی داده و پس از آن شهرهای نیکشهر و قصرقند با حدود چهار درجه افزایش دما در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: غیر از چابهار که افزایش دما بسیار جزئی بوده در سایر ایستگاه‌های هواشناسی استان بین ۲ تا ۶ درجه افزایش دما روی داده است.
وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حداقل دمای ۴ شهر سیستان و بلوچستان به بیش‌از ۳۰ درجه سلسیوس رسیده و انتظار می‌رود امروز شمار شهرهای بالای ۳۰ درجه استان بیشتر از این مقدار شود.
دیانتی به آخرین وضعیت جوی پیش روی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از شنبه تا دوشنبه در نواحی غربی، مرکزی و جنوبی استان وزش باد متوسط تا به نسبت شدید همراه با گرد و خاک روی می‌دهد.
وی گفت: شنبه تا دوشنبه آسمان سیستان و بلوچستان ابری پیش‌بینی می‌شود و دریای عمان تا سه روز آینده به نسبت مواج است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز