کشف بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۸:۲۹
کد خبر: ۹۷۷۸۷۱
کشف بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش‌از یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر دپو شده در حوزه هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی جکیگور با اشراف اطلاعاتی از دپوی محموله موادمخدر در یکی از روستاهای مرزی و برنامه‌ریزی سوداگران مرگ جهت انتقال آن به عمق کشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: مرزداران هنگ مرزی جکیگور پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی هدفمند و پایش‌ دقیق منطقه موفق شدند محل اختفای محموله موادمخدر در حوالی روستای مرزی دازنگ را شناسایی کنند که در بازرسی دقیق از محل، ضمن دستگیری یک قاچاقچی که به عنوان نگهبان محموله موادمخدر گمارده شده بود یک تن و ۲۵۷ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۱۷۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش که با استفاده از پوشش گیاهی به طرز ماهرانه‌ای مخفی شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت مجموعه مرزبانی برخورد با قاچاق مواد مخدر است تصریح کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز