بیش‌از ۲ هزار نفر در جنوب سیستان و بلوچستان تست کرونا دادند

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵:۳۴
کد خبر: ۹۷۸۲۹۳
بیش‌از ۲ هزار نفر در جنوب سیستان و بلوچستان تست کرونا دادند
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: بیش‌از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مشکوک به ویروس کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی زیر پوشش این دانشگاه تست دادند که از این تعداد ١۵٠ نفر بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد مهران امینی فرد  اظهارداشت: آزمایش پنج نفر از تعداد افراد بستری شده به ویروس کرونا مثبت بود که چهار نفر پس از طی دوره درمان مرخص شدند و یک نفر دیگر همچنان در بیمارستان بستری است. 

وی بیان کرد: از آنجایی که کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته‌اند و در طول شبانه روز برای درمان بیماران تلاش می‌کنند اما متاسفانه مردم هنوز این ویروس خطرناک را جدی نگرفته‌اند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: با توجه به اهمیت موضوع جهت تهیه گزارش از بخش کرونا از این بیمارستان بازدید کردیم.

وی ادامه داد: با وجود ترس و نگرانی برخی از مردم از ویروس کرونا در این بیمارستان از بدو ورود، امید و زندگی جریان داشت.

امینی فرد اظهارداشت: از چهره برخی از کادر درمان این بیمارستان مشخص بود که ساعت‌ها استراحت نداشته‌اند و به طور مداوم درحال مداوای بیماران هستند.

وی بیان کرد: اگر چه در بخش بیماران کرونا بیمارستان خاتم الانبیا(ص) ایرانشهر پزشکان و پرستاران ماسک بر صورت دارند اما می‌توان صداقت در خدمت‌رسانی را در چشمان کادر درمانی و حس قدرشناسی را در چهره بیماران دید.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۶۰ نفر افزایش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز