چهارشنبه‌سوری در زاهدان حادثه ای نداشت

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۲:۴۵
کد خبر: ۹۷۹۱۲۸
چهارشنبه‌سوری در زاهدان حادثه ای نداشت
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شب چهارشنبه آخر سال را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و بدون حادثه پشت سر گذاشتیم که بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: امسال در کنار پیشگیری از حوادث، برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت کشوری از خانواده‌ها خواسته شده بود در خانه بمانند که شهروندان زاهدانی با شایستگی این درخواست را عملی کردند و شاهد هیچ گونه اجتماعی از این بزرگواران نبودیم.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، هیچ گونه مصدومیتی شب گذشته در زاهدان و محدوده شهرستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان گزارش نشده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نیروهای اورژانس امسال با برنامه‌ریزی‌های ویژه و آماده‌باش کامل با استقرار۱۶ تیم عملیاتی در زاهدان آماده ارائه خدمات در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال بودند.

وی بیان کرد:حوادث چهارشنبه سوری پارسال زاهدان هشت مصدوم پنج تا ۱۷ ساله در پارک ملت این شهر برجا گذاشت.

راشدی اظهارداشت: هفت نفر از مصدومان که دچار مصدومیت سطحی در ناحیه دست و چشم شده بودند توسط نیروهای اورژانس در پارک ملت زاهدان به صورت سرپایی درمان شدند.
وی افزود: یکی از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری پارسال زاهدان که کودک پنج ساله بود از ناحیه پیشانی دچار پارگی ناشی از انفجار ترقه شده بود.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز