پیام تبریک نوروزی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۳:۵۰
کد خبر: ۹۷۹۹۷۵
پیام تبریک نوروزی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان
ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز 99 را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این پیام آمده است :

بهار فصل پیام آور عشق و رویش است. فصل بهار نه تنها فصل نو شدن زمین بلکه فصل نو شدن انسان، شروع راهی جدید، تصمیم های نو و مضاعف شدن تلاش برای دستیابی به آینده ای روشن در حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان می باشد.

نوروز باستانی99 با شیوع ویروس کرونا حال و هوای خاصی بخود گرفته است. این روزها کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته اند.

لذا در همین ابتدای کلام باید محضر سفید پوشان و مدافعان عرصه سلامت کشور که هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم وطنان عیان میکنند را تبریک و تهنیت عرض کنم.

سال 98 که گذشت در تاریخ ورزش استان ماندگار شد چون اولین سهمیه المپیک تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان در اواخر این سال رقم خورد.

 همچنین در این سال پر برکت از لحاظ کسب موفقیت‌های بزرگ و توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضای ورزشی در پهناورترین استان کشور شاهد رشد چشمگیر بودیم.

حضور ورزشکاران شایسته استان در رویدادهای مهم بین المللی، درخشش استعدادها و نخبه‌های ورزشی سرزمین نخل و آفتاب در مسابقات دومینالمپیاداستعدادهایبرتر ورزشی و کسب مدال‌های رنگارنگ، میزبانی های ایده آل از ورزشکاران بین المللی و کشوری در رشته های مختلف و افزایش چشمگیر فعالیت های سازمانهای مردم نهاد و توسعه خانه های جوان، موجب شده است تا در سال99 تمام مدیران و روسای های ورزشی با تلاشی مضاعف و همت بلند شاهد افتخارآفرینی و پیروزی‌های غرورآفرین برای استان و ایران عزیزمان باشیم.

اینجانب آغاز سال نو خورشیدی، فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی99، که به سال ((جهش تولید)) از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، را محضر خانواده معظم شهدا، به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به خصوص جامعه بزرگ ورزش و جوانان اعم از مجموعه پرتلاش و خدوم مدیران و کارکنان، پیشکسوتان، مربیان، داوران، ورزشکاران، اعضای هیاتهای ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان، فعالین و خیرین ورزشی فرهنگی تبریک و شادباش عرض نموده، در سایه عبودیت و بندگی خداوند کریم و رحیم رسیدن به احسن الحال و جاری شدن رنگ خدا در قاب نقاشی زندگی شما، آرزوی قلبی این حقیر در لحظات ناب محمدی می باشد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز