بارندگی در چابهار سبب تخریب خانه ها و نفوذ سیلاب به منازل شده است

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۲:۳۳
کد خبر: ۹۸۰۷۵۵
بارندگی در چابهار سبب تخریب خانه ها و نفوذ سیلاب به منازل شده است
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهارگفت: بارندگی سیل آسا در چابهار موجب تخریب خانه‌ها و نفوذ سیلاب به منازل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رحمدل بامری اظهار کرد: بارش باران سیل آسا در شهر چابهار به ویژه در روستای تیس تنها روستای محدوده منطقه آزاد چابهار برای مردم مشکلاتی به وجود آورده و موجب تخریب خانه ها و نفوذ سیلاب به داخل منازل شده است.

رحمدل بامری اضافه کرد: فعال شدن سامانه بارشی در ۴۸ ساعت گذشته سبب بارش باران بیش از ۶۴ میلیمتری باران از شب گذشته تاکنون در این شهرستان شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار افزود: بر اساس اعلام اداره هواشناسی؛ میزان بارش ها از ابتدای سامانه (روز شنبه) تاکنون بیش از ۶۴ میلیمتر بوده است.

وی گفت: بارش بارش از دیشب تا کنون شدت بیشتری داشته و همراه با رعد و برق همچنان ادامه دارد.

 بامری تصریح کرد: با افزایش بارندگی‌ها؛ مواج و طوفانی شدن دریا را شاهد هستیم و توصیه می شود از تردد شناورهای سبک و قایق های تفریحی کوچک به دریا در این مدت خودداری شود.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، دستگاههای اجرایی، شهرداری، راه و شهرسازی، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی در آماده باش کامل هستند و باید تمام هشدارهای ستاد بحران شهرستان و هواشناسی را جدی گرفته و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز