پیام تبریک معاونت فرهنگی و امور جوانان بمناسبت روز جوان

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۲:۱۴
کد خبر: ۹۸۴۳۶۳
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مینا مقیمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان غیور و متدین ایران اسلامی بویژه جوانان سرافراز سیستان و بلوچستان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

جوانان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در حضرت علی اکبر (ع) که آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) می باشد؛یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب اسلامی خود به نظاره نشسته است.

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنند.

حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان ایران اسلامی است و انتظار می رود جوانان عزیز در زندگی خود آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

اینجانب ضمن بزرگداشت و تبریک این روز خجسته؛و ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت کشور، روز جوان را به همه جوانان سرافراز میهن اسلامی به خصوص جوانان و سمنهای استان سیستان و بلوچستان تبریک می‌گویم و امیدوارم که با همت بلند و اراده استوار خود در سایه توجه بیش از پیش مسئولین ، در برهه‌های حساس کشور نقش آفرینی نمایند ، و ایمان دارم مشکلات و مسائل مختلف از جمله مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی با یاری جوانان متعهد و متخصص یکی پس از دیگری حل می‌شود و آینده کشور به دست همین جوانان عزیز ، ساخته خواهد شد . توفیق و موفقیت روز افزون تمامی مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه جوانان غیور و سرافراز کشورمان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز