استاندار خبر داد:

حذف بخاری‌های نفتی از سطح مدارس سیستان و بلوچستان در سال جدید

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۸:۳۳
کد خبر: ۹۹۱۷۳۳
حذف بخاری‌های نفتی از سطح مدارس سیستان و بلوچستان در سال جدید
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرمایش و گرمایش مدارس امسال در اولویت قرار دارد و بخاری‌های نفتی از سطح مدارس این استان حذف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از مدیران فعلی و اسبق آموزش و پرورش و نوسازی مدارس که منشا خدمات خوبی در این حوزه بوده‌اند، اظهار داشت: حوزه آموزش و پرورش حوزه‌ای چندگانه است که باید به دانش آموز، فضای آموزشی و همچنین مباحث آموزشی توجه شود.

وی گفت: مبحث سرمایش و گرمایش و برق مدارس باید در اولویت قرار گیرد.

رییس شورای آموزش پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید فرهنگ مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری در جامعه نهادینه شود، افزود: جلسات و پیگیری‌های متعددی با خیرین مدرسه ساز در تهران برگزار شده که در نتیجه آن ساخت ۲۰۰ مدرسه در تعهد ساخت این خیران است که غفلت در این امر ظلم به فرزندان این استان است و برای تحقق آنچه تعهد شده باید همه ظرفیت‌ها را به کار گیریم.

وی بیان کرد: در بحث مسائل جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در خصوص چالش‌های پیش‌رو و موانع عدم جذب معلم در کنکور و ظرفیت‌های خالی این دانشگاه، حوزه پژوهشی آموزش و پرورش به همراهی دانشگاه فرهنگیان باید سندی را تهیه کنند و با ارائه آن به وزارتخانه پیگیری جدی برای رفع موانع داشته باشند و امکان تغییر کد رشته، کد محل و انتخاب چند منطقه را برای داوطلبان در کنکور به وجود آورند.

موهبتی در خصوص سامانه مجازی شاد ادامه داد: با توجه به احتمال ادامه فعالیت ویروس کرونا با شروع پاییز نیز نواقص سامانه شاد باید برطرف شود و با توجه به رفع نواقصی که در بحث زیرساخت‌ها در استان وجود دارد اثربخشی لازم در بحث آموزش در این سامانه بوجود آید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تقدیر و ارزیابی از معلمان برتر در هفته بزرگداشت مقام معلم انجام شود و حق معلمانی که تلاش ویژه دارند و امتیازات مربوط به معلمان برتر ضایع نشود.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان این نشست غلامرضا محمدقاسمی را به عنوان مشاور خود در امور بازماندگان از تحصیل معرفی کرد و خواستار پیگیری امور بازماندگان از تحصیل با تلاش و انگیزه از جانب وی شد.

حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه در خصوص وضعیت فعلی سامانه شاد اظهار داشت: ۹درصد دانش‌آموزان و ۳۲ درصد معلمان کلاس‌های خود را در این سامانه تعریف کرده اند که با رفع نواقص پیش رو آمار و اثرگذاری این شبکه افزایش خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز