مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد :

تجهیز ۱۵ خانه ورزش روستایی سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۶:۴۷:۲۱
کد خبر: ۹۹۶۰۹۳
تجهیز ۱۵ خانه ورزش روستایی سیستان و بلوچستان
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و باوچستان گفت : نهمین کاروان امید و نشاط با تجهیز 15 خانه ورزش روستایی استان با اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد اظهار داشت : نهمین کاروان امید و نشاط با تجهیز 15 خانه ورزش روستایی استان سیستان و بلوچستان با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان به مقصد روستاهای هدف سطح استان شد.

وی با اشاره به اهمیت خانه های ورزش روستایی در توسعه ورزش استان گفت: بیش از 51 درصد از جمعیت استان را روستائیان تشکیل می دهند. ولی فضاهای ورزشی کمتری در اختیار دارند از اینرو اداره کل ورزش و جوانان بیشترین نگاه را به این مناطق دارد.

 ادهم کرد در ادامه تصریح کرد: نهمین کاروان امید و نشاط با هدف تجهیز 15 خانه ورزش روستایی استان سیستان و بلوچستان جهت گسترش فضای ورزشی در روستاها به این مناطق ارسال شد.

 وی همچنین افزود: برای تجهیز 15 خانه ورزش روستایی اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان تخصیص یافته است که شامل امکاناتی از قبیل دارت، تشک تاتامی، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی و صفحه شطرنج می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص آمار خانه های ورزشی روستایی نیز بیان داشت: در سال 98 بیش از 50 خانه ورزش روستایی افتتاح شده، که در کل مجموع تا کنون بیش از 241 خانه ورزش روستایی تجهیز شده بودند که با ارسال این کاروان 15 خانه ورزش روستایی دیگر به این زیرساخت اضافه می شود که در مجموع بیش از 256 خانه ورزش روستایی هم اکنون در سطح استان دایر می‌باشد.

وی نقش آمار بیمه ورزشکاران سازمان یافته در روستاهای سراسر استان را در تخصیص اعتبارات و تجهیز خانه های ورزش روستایی حائز اهمیت خواند و تاکید کرد تا نسبت به افزایش بیمه ورزشکاران تلاش های مثبتی صورت گیرد.

 وی در پایان یادآور شد: خانه های ورزش روستایی فرصت مناسبی برای حضور بانوان روستایی در فضاهای ورزشی و استفاده از این امکانات گامی موثری در ایجاد شور و نشاط در بین دختران روستایی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز