پایان جدال بین ۲ خانواده در زاهدان

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶:۳۳
کد خبر: ۹۹۸۳۰۶
پایان جدال بین ۲ خانواده در زاهدان
با تلاش اعضای شعبه 4 شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان، اختلاف و درگیری بین دو خانواده خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام حمید رضا بندانی رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر وقوع یک فقره نزاع و درگیری  منجر به ضرب و شتم ناشی از اختلاف مالی بین دو نفر، اختلافات بسیار شدیدی بین دو خانواده به وجود آمده بود.

وی افزود: پس از شکایت طرفین از هم و انجام مراحل رسیدگی در شعبه 101 کیفری،  پرونده برای انجام صلح و سازش به شعبه 4 شورای حل اختلاف زاهدان ارجاع شد.

بندانی ادامه داد: به محض ارجاع پرونده تلاش اعضای شورای حل اختلاف برای به سازش رساندن دو خانواده و خاتمه دادن به اختلافات موجود آغاز و جلسات متعددی با طرفین پرونده برگزار شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت پس از گذشت یک سال، تلاش ها به نتیجه رسید و  جلسه سازش در شعبه 4 شورای حل اختلاف زاهدان برگزار که طرفین اعلام کردند که دیگر هیچ گونه شکایتی از هم ندارند و صورت جلسه سازش امضا کردند.

بندانی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه 4 زاهدان گفت: بسیاری از اختلافات که زمینه وقوع جرائم بسیار سنگین در جامعه را دارد توسط اعضای شورای حل اختلاف به سازش می رسد که نقش بسیار مهمی در امنیت  و توسعه استان دارد که از تلاش همه دست‌اندرکاران در امر صلح و سازش قدردانی می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز