همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

مرور آثارسینمای "مبارزه و مقاومت" این هفته در شبکه نمایش

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۰۵:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۰۵۱۳
مرور آثارسینمای مبارزه و مقاومت این هفته در شبکه نمایش
در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ آثارسینمای "مبارزه و مقاومت" این هفته در شبکه نمایش مرور می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هفته پیش رو ، مصادف با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش، شبکه نمایش منتخبی از فیلم های با موضوع مبارزه و مقاومت در برابر استکبار را در بخش "صحنه گران" پخش خواهد کرد.

براساس این گزارش ، در بخش مرور آثار در ساعت ۲۱، فیلم های زیر ، به ترتیب ، در طول هفته پخش خواهند شد:

شنبه: "اسنودن" :این فیلم به کارگردانی الیور استون، داستان زندگی ادوارد اسنودن افشاگر برنامه های جاسوسی آمریکا را روایت می کند.

یکشنبه: "بازمانده" : ساخته ماندگار سیف الله داد، که به داستان روزهای نخستین اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می پردازد.

دوشنبه: "ایستاده در غبار" : این فیلم داستان زندگی جاوید الاثر ،حاج احمد متوسلیان است که توسط محمد حسین مهدویان ساخته شده است.

سه شنبه: "بادی که در مرغزار وزید" : فیلمی در مورد نبرد استقلال طلبان ایرلند در برابر آزار و اذیت های متجاوزان انگلیسی ساخته کن لوچ.

چهارشنبه: "شنود": فیلمی محصول کشور ایتالیا که به جاسوسی سازمان یافته آمریکا در سراسر دنیا می پردازد.

پنجشنبه: "دشمن ملت" : فیلمی با بازی ویل اسمیت و جین هکمن و ساخته تونی اسکات که جاسوسی دولت آمریکا از مردم کشورش را به نمایش می گذارد.

جمعه: "هندوستان آزاد" : داستانی در مورد نبرد گروهی از مردم هندوستان در برابر نیروهای انگلستان با بازی آمیتا باچان و عامر خان.

هفته آینده ، علاوه بر این بخش و پخش آثار فوق، هر روز در بخش فیلم های ایرانیِ ساعت ۱۳ به ترتیب از شنبه ۱۱ تا سه شنبه ۱۴ دیماه ، فیلم های : خانه پلاک ندارد، بهشت منتظر می ماند ، تخت جمشید - سَرِ روزولت و عهدی بسته ام با تو پخش می شوند.

همچنین، فیلم "به وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از سینمای ایران نیز در ساعت ۲۳ یکشنبه ۱۲ دیماه و در شب سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز