«مرد عنکبوتی» در دوران کرونا تاریخ‌ساز شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۷:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۰۰۳۵
«مرد عنکبوتی» در دوران کرونا تاریخ‌ساز شد
فیلم «مردعنکبوتی، راهی به خانه نیست» در دوران کرونا که سینما رفتن رونق سابق را ندارد با رسیدن به رکورد فروش یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون دلاری تاریخ ساز شد.

به گزارش برنا؛ در آخر هفته، ماجراجویی کمیک سونی با ۱.۶۹ میلیارد به ششمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد .«مرد عنکبوتی، راهی به خانه نیست»، از «دنیای ژوراسیک» با ۱.۶۷ میلیارد دلار و «شیر شاه» با ۱.۶۶ میلیارد دلار فروش گذشت.

اکنون در آخرین هفته اکران خود، به جایگاه اول در آمریکای شمالی بازگشت و بین جمعه تا یکشنبه ۱۴.۱ میلیون دلار به همراه ۲۷.۷ میلیون دلار در خارج از کشور به فروش رساند. این فیلم با بازی تام هالند در ماه دسامبر اکران شد و ۷۲۱ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۹۷۰.۱ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد.

در خارج از ایالات متحده نیز به عنوان چهارمین فیلم بزرگ تاریخ شناخته می‌شود، این اثر ابر قهرمانی به‌ویژه در بریتانیا با ۱۱۶ میلیون دلار تا به امروز خوب عمل کرده است. سایر مناطق پردرآمد شامل مکزیک با ۷۳.۴ میلیون دلار، کره جنوبی با ۶۰.۶ میلیون دلار و فرانسه با ۵۹.۹ میلیون دلار نیز آمار خوبی را برای این فیلم ثبت کرده اند. نکته قابل توجه این است که این فیلم بدون اکران در چین که یکی از بازار های بزرگ جهانی است موفق به شکستن رکورد ها شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه