امینی: اختلاف نظرها و التهابات تاثیری در دوستی‌ها ندارد/ دوستان رسانه برای حال خوب سینما کمک کنند

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۹۹۲۰
امینی: اختلاف نظرها و التهابات تاثیری در دوستی‌ها ندارد/ دوستان رسانه برای حال خوب سینما کمک کنند
جلسه نشست دبیر چهل و یکمین جشنواره فجر با اصحاب رسانه در روز دوشنبه ده بهمن ماه در سالن 12 پردیس سینمایی ملت با حضور جمع کثیری از خبرنگاران برگزار شد. این نشست را مسعود نجفی مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با خوشامدگویی و اعلام تأخیر ۳۵ دقیقه ای به دلیل درخواست اصحاب رسانه و یادی از درگذشتگان اصحاب رسانه آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در نشست خبری با رسانه‌های داخلی و خارجی در خصوص اینکه هنرمندان باید برای سینمای ایران پدری کنند و روایت خودتان در این چند ماهه داشتید و صحبت هایی با برخی داشتید که تصمیم داشتند در جشنواره نباشند، گفت: من به جهت این دو قطبی هایی که ایجاد نشود در ماه های اخیر سکوت رسانه ای هم داشتم. در سکوت و آرامش کار را جلو بردیم. حقیر بچه سینما هستم از 17 سالگی کارم را با تولید در سینما شروع کردم و تهیه کننده ام. افتخار می کنم عضو کوچکی از خانواده سینما هستم. در طول این سال ها صمیمانه در کنار خیلی از بزرگان هنر و سینما بوده ام و شاید اختلاف فکری و سلیقه ای داشته باشیم و همه عزیزان ما هستند.

امینی با بیان اینکه صمیمیت و مودتی میان اعضای سینما جاری و ساری است، خاطرنشان کرد: با دوستان خوب بازیگر، تهیه کننده و کارگردان و نویسنده مان و عوامل مختلف، جلسات هم اندیشی داشتیم و گفتمان شکل گرفته است. جلسات متعددی بوده نقطه نظرات مطرح شده، این فضای محبت و صمیمیت و عاطفه بین ما و همکاران مان برقرار بوده، هست و خواهد بود.

وی افزود: اختلاف نظرهایی که کشور و التهابات بوده تأثیری در این دوستی ها نمی گذارد. اعتقاد به رویکرد همه جاری و ساری است. اینکه نمی خواهد در این رابطه ها خدشه ای وارد شود. در حال حاضر استقبال می کنیم از حضور همه دوستان و این اتفاق خواهد افتاد. چه دوستانی که اثر در جشنواره دارند و چه دوستانی که اثر در جشنواره ندارند. ما از دوستان رسانه می خواهیم به این مسیر کمک کنند حال همه خوب شود و انرژی مثبت بدهیم.

دبیر جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: این فضای کرخ و سختی که چند ماه گذشت را دشمن دوست دارد ادامه پیدا کند. هرکس به توان خودش برای امیدبخشی و آگاهی بخشی و نوید حال خوب دادن، کمک کنند. باید شرایط کمک کنیم حال هم را خوب کنیم و این تعامل با خانواده محترم سینما بوده و هست و خواهد بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز