مراحل خرید بلیت جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی اعلام شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۴۹:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۲۳۸
مراحل خرید بلیت جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی اعلام شد
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی مراحل خرید بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،رضا لنگری با اعلام این خبر افزود: ورود به سایت و انتخاب گزینه جدول زمانی و خرید بلیت شهرستان ها از منوی بالای صفحه، تکمیل اطلاعات فردی، هر کاربر می‌تواند تا دو گروه نمایش فیلم‌ها را برای حداکثر ۴ نفر در هر گروه خرید کند  و با هر کدملی فقط یکبار امکان خرید وجود دارد، درج کد امنیتی پس از انتخاب سینما، گروه و زمان ( سانس ) و تعداد مورد نظر و تایید و ورود به درگاه بانکی از مراحل تهیه بلیت فیلم های سینمایی جشنواره فیلم فجر می باشد.

لنگری همچنین خاطرنشان کرد: جهت دربافت بلیت‌های خریداری شده مراجعه به سینمای انتخابی در تاریخ ۱۳ بهمن ماه و ارائه اصل کارت ملی به همراه کپی آن الزامی می باشد.

گفتنی است، همزمان با آغاز سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ١٤ تا ٢١ بهمن ماه سال جاری ١٦ فیلم سینمایی فاخر در سینما گلشن بجنورد اکران می شود، علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت از ساعت ٨ صبح هفتم بهمن ماه تا ساعت ١٢ ظهر دهم بهمن ماه به آدرس اینترنتی cinogram.com  مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز