منوچهر هادی:

همه سریال ما را دیده اند و از آن تمجید می کنند

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۹:۲۹
کد خبر: ۹۹۷۶۴۵
همه سریال ما را دیده اند و از آن تمجید می کنند
منوچهر هادی با اشاره به اینکه اکثر مخاطبان سریال «دل» از این سریال تمجید می‌کنند از انتقاداتی که منصفانه نیست گلایه کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، منوچهر هادی درباره انتقاد هایی که از سریال جدیدش می شود گفت : مشکلی که وجود دارد این است که عده‌ای می‌نشینند پای تلویزیون و هر چیزی را که می‌بینند نقد می‌کنند. ماشاالله که در همه زمینه‌ها هم قاضی زیاد داریم. یک نفر می‌آید کارشناسی دقیق انجام می‌دهد، نقدش نقد مثبتی است و می‌گوید ایراد کار اینجاست، من قطعا آن را می‌خوانم و سعی می‌کنم نکات مثبتش را هم در فیلمبرداری اعمال کنم ولی یک عده از همان ابتدا با ادبیات زشت و حرف‌های رکیک به سمت سریال حمله می‌کنند که مشخص است یا فرد از این ناراحت است که چرا خودش این نقش را بازی نکرده است یا ناراحت است که چرا منوچهر هادی پرکار است، یا ناراحت است که چرا ما این‌قدر مخاطب داریم. منی که کارگردان سریال هستم نمی‌توانم در خیابان راه بروم چون با حجم عظیمی از استقبال مواجه می‌شوم خب فرض کنید چه اتفاقی برای بازیگران می‌افتد. همه سریال را دیده‌اند و هرکسی که ما را می‌بیند تعریف و تمجید می‌کند. البته عده‌ای از ریتم کار ناراضی هستند.

این سریال یکی از کارهایی بود که من صد درصد به فیلمنامه متعهد بودم و محال ممکن است در این سریال حتی یک سکانس را پیدا کنید که من تغییری در آن ایجاد کرده باشم. عده‌ای قسمت بیستم را می‌بینند و می‌گویند ای بابا بیست قسمت گذشته هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. خب مگر چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ به یک نفر تجاوز شده، به یک نفر شک شده، دنیال همه رفتند، یک نفر عاشق یک فرد دیگر شده، هزار اتفاق در قصه به وجود آمده است.

منوچهر هادی همچنین درباره انتقادهایی که از نا مناسب بودن سن ساره بیات برای نقشش میشود گفت : موضوعی که وجود دارد این است که وقتی کار در شبکه نمایش خانگی انجام می‌شود، هم سرمایه‌گذار و هم مخاطب دنبال بازیگر چهره می‌گردد و ما متاسفانه تقریبا بازیگر چهره بین بیست تا بیست و پنج سال نداریم و من اگر بخواهم بازیگر تازه‌وارد و جدید بیاورم بحثی که پیش می‌آید این است که نزدیک سی میلیارد هزینه برای یک سریال چهل قسمتی می‌شود، حالا اگر بازیگر چهره نداشته باشد می‌شود پانزده میلیارد اما ممکن است نفروشد. حتی سریال‌هایی که در آن ستاره کم است قطعا بازیگران دیگر، بازیگران درجه یک تئاتر هستند و مهم این است که هم بازیگر تئاتر، هم متوسط و هم چهره با هم ترکیب شوند تا یک تیم خوبی تشکیل شود و هرکسی جای خودش بنشیند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز