عبدالهی:

ویژه برنامه های نوروزی در سراسر پایتخت اجرا می شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۲۶۸۴۶
ویژه برنامه های نوروزی در سراسر پایتخت اجرا می شود
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: برنامه های ویژه نوروز 96 با رویکرد توجه به محرومین برای همشهریان و هم وطنان در حوزه های فرهنگی اجتماعی، ورزشی، سلامت، گردشگری ایام نوروز 96 به صورت منطقه ای و فرامنطقه ای در سراسر پایتخت اجرا می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی در دویست و بیستمین جلسه شورای معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه شهرداری تهران اظهار داشت: بناداریم از 15 اسفند امسال تا 15 فروردین 96 با همکاری تمام مجموعه های مرتبط شهرداری این برنامه ها را در تمام مناطق شهر تهران اجرا کنیم.

وی با اعلام اینکه این برنامه ها در حوزه های فرهنگی اجتماعی، ورزشی، سلامت، گردشگری ایام نوروز 96  درنظر گرفته شده ، افزود: بر اساس پیشنهادهای شهرداران و معاونین در این برنامه ها بازنگری صورت می گیرد و در قالب دستورالعمل اجرایی به مناطق 22گانه ابلاغ خواهد شد.

به گفته عبدالهی برنامه های بسیاری در زمینه فرهنگی، گردشگری و تهران گردی نوروزی و به مناسبت های مختلفی چون ویژه برنامه های چهارشنبه آخر سال، میلاد حضرت فاطمه (س)، درختکاری، ورزش و تفریحات در ایام نوروز، ویژه برنامه های اماکن مختلف فرهنگی شهر و ... برای اقشار مختلف از جمله خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بانوان، کودکان و تمامی شهروندان تهرانی و هم وطنان و میهمانان نوروزی پایتخت درنظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: همچنین امسال تمهیداتی را در بحث اسکان نوروزی پیش بینی کرده ایم برای هموطنان کشورمان به عنوان میهمانان تهران خاطرات خوشی را رقم بزنیم.

نظر شما