طی نشستی با حضور رضایی صورت گرفت؛

تجلیل از مدیران ورزش بانوان مناطق ۲۲ گانه

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۸۸۰۴۴
تجلیل از مدیران ورزش بانوان مناطق ۲۲ گانه
نشست مدیران ورزش مناطق ۲۲گانه، مدیران مجموعه های ورزشی الزهرا(س) و مدیران داخلی اماکن ورزشی با حضور رییس سازمان ورزش برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمدرضایی رییس این سازمان در نشستی صمیمی با مدیران تربیت بدنی مناطق ۲۲گانه، مدیران مجموعه های ورزشی الزهرا(س) و مدیرلن داخلی اماکن ورزشی که با حضور معاونان و مدیران سازمان ورزش برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات بانوان شاغل گفت: بدون شک زنان برای پیشبرد اهداف سازمانی بسیار پرتوان هستند.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران فرارسیدن سال نو را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۷ با همدلی و همیاری و تلاش مضاعف نسبت به ارتقای کیفی و کمی خدمات به شهروندان اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ارایه خدمات ورزشی در تعطیلات نوروز و نگهداشت و تعمیر برخی اماکن ورزشی سخن گفت و خاطرنشان کرد: مدیرلن مجموعه های ورزشی به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی و پاسخگویی شایسته به شهروندان دقت عمل بیشتری داشته باشند.

رضایی همچنین در خصوص تعرفه های اماکن ورزشی، ارزیابی ها، قراردادها و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مطالبی را بیان کرد.

میرزایی قاضی معاون ورزش بانوان و مشهدی یاری رییس اداره اماکن ورزشی سازمان ورزش شهرداری نیز گزارشی از عملکرد مجموعه متبوع خویش و برنامه های سال ۹۷ ارایه کردند.

این نشست که روز ۲۱ اسفندماه جاری انجام شد، با تقدیر از مدیران ورزش بانوان مناطق ۲۲ گانه پایتخت و ۷ نفر از مادران نمونه شاغل در شهرداری به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز