جلودارزاده در گفتگو با برنا مطرح کرد؛

ضربه خوردن دولت روحانی از بکارگیری جوانان ناپخته در دولت احمدی نژاد/ ساختار دولت مربوط به ۹۰ سال پیش است

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۹:۵۰
کد خبر: ۷۵۴۱۰۴
ضربه خوردن دولت روحانی از بکارگیری جوانان ناپخته در دولت احمدی نژاد/ ساختار دولت مربوط به ۹۰ سال پیش است
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل سماجت برخی از مسئولان برای اجرای نشدن قانون منع بکارگیری از بازنشستگان، نتایج منفی حاصل از بی تدبیری در دولت احمدی نژاد بوده است.

سهیلا جلودارزاده، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت روحانی، این تیم با یک بدنه از جوانان کم تجربه بدون داشتن قدرت خلاقیت و مدیریت ذاتی مواجه شد که از دولت پیشین مانده بودند و  رئیس جمهور وقت، برای اداره کردن امورات، به ناچار از  پیشکسوتان و مدیران توانمند بکارگیری کرد.

وی تصریح کرد: در واقع دلیل سماجت برخی از مسئولان برای اجرا نشدن قانون منع بکارگیری از بازنشستگان در دولت آقای روحانی، نتایج منفی حاصل از بی تدبیری در دولت احمدی نژاد و ضربه ای که جوانان ناپخته در منصب مدیریت بر پیکره دولت زده اند، بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شما با اجرای قانون منع بکارگیری از بازنشستگان در این مقطع زمانی موافقید یا خیر، افزود: بالاخره جوانگرایی باید از یک جایی شروع شود که زمان اجرای آن و تصویب ضرب العجلی مجلس در این خصوص، الان نبود چرا که در حال حاضر ما با بحران اقتصادی مواجه هستیم و کوچکترین تصمیم سازی نادرست و ناپختگی در سیستم مدیریت، ضربه جبران ناپذیری را برای جامعه در پی خواهد داشت.

جلودار زاده ادامه داد: ساختار دولت مربوط به 80 تا 90 سال پیش است که جوابگوی ایران در حال  توسعه با توجه به ورود فناوری های نوین نخواهد بود بنابراین بهتر است دولت قبل از هر کاری، ابتدا گروه هایی از کارشناسانان خبره را بعنوان مشاور در کنار خود نگه دارد و نیز از هم اکنون آموزش های لازم برای نیروهای توانمندی که قابلیت ماندگاری در دولت را دارند، فراهم شود.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از مسئولان با تصویب قانون منع بکارگیری از بازنشستگان، برای ماندن در منصب خود بدنبال افزایش درصد جانبازی هستند به برنا گفت: برخی از این افراد عاشقان خدمتند و برخی دیگر نیز می خواند قدرت و مقامشان را حفظ کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز