شکری خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش بایدها و نبایدهای حریم تهران

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۰۲:۴۴
کد خبر: ۸۵۶۶۳۷
برگزاری نخستین همایش بایدها و نبایدهای حریم تهران
سرپرست اداره کل حریم شهرداری تهران از برگزاری نخستین همایش بایدها و نبایدهای حریم تهران با هدف ارتقاء آگاهی نسبت به موضوع صیانت ازحریم، هم اندیشی و هم افزایی بین مدیران مناطق دارای حریم و مدیران حقوقی و سازمان های مربوطه شهرداری تهران در روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مهندس مجتبی شکری سرپرست اداره کل حریم شهر تهران با اشاره به اینکه حریم شهر تهران به عنوان نمادی از شأن و منزلت  شهر تهران و هاله  تنفسگاهی آن،  از جایگاه ویژه ای برای زیست شهری برخوردار است گفت : راهبرد اداره کل حریم صیانت از حریم تهران با رویکرد حفاظت فعال و کنترل موثر با شیوه مشارکتی است. بر این اساس ارتقاء سطح آگاهی و  آشنایی با قوانین، ضوابط و مقرارت می تواند به ما در مسیر صیانت از این امانت برای نسل های آینده کمک کند.  

وی با بیان اینکه «همایش بایدها و نبایدهای حریم شهر تهران در روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه با حضور مسؤلان مدیریت شهری در مناطق دارای حریم به میزبانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و همکاری شهرداری منطقه ۲۲ در سالن اجتماعات بوستان چیتگر در منطقه ۲۲ برگزار خواهد شد» افزود: در این همایش مهندس گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری، دکتر سالاری عضو و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، دکتر شمسی مدیرکل حقوقی، دکتر نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و تنی چند از اساتید دانشگاه و صاحب نظران در موضوع بایدها و نبایدهای مناطق دارای حریم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. 

سرپرست اداره کل حریم  شهر تهران  پرداختن به مباحث قوانین و مقررات حقوقی حریم، مدیریت یکپارچه حریم و همچنین ارائه جزوات آشنایی با قوانین مرتبط حریم را از برنامه های این همایش برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز