برگزاری تورهای فناوری در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۵:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۰۶۶۶
برگزاری تورهای فناوری در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو
گروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و بنیاد آموزش فناوری نانو، در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو در تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه اقدام به برگزاری تورهای فناورانه خواهد کرد. هدف از این تور، بازدید هدفمند از نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ در این تورها افراد به گروه ها ۱۰ تا ۱۵ نفره تقسیم شده که به همراه یک لیدر به بازدید از نمایشگاه می پردازند. هدفمندی بازدید در این نمایشگاه به این شکل است که غرفه ها متناسب با رشته و علاقه مندی افراد بوده و همچنین لیدرها متناسب با نیاز و علاقه مندی بازدیدکنندگان انتخاب می شوند. شرکت در تور برای عموم بازدیدکنندگان رایگان است.

تورهای فناوری از مؤثرترین برنامه‌ها در راستای توسعه فناوری محسوب می‌شوند که اهدافی از قبیل؛ آشنایی دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی و مسئولین دانشگاهی با توانمندی‌های علمی کشور در حوزه فناوری نانو، آشنایی دانشجویان و اساتید با ستاد نانو، اهداف، سیاست‌ها و حمایت‌های آن، ایجاد و تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان و دانشجویان، جذب مشارکت نهادهای ترویجی در برگزاری تورهای علمی امیدبخش، ایجاد بستر مناسب تعامل میان دانشجویان و اساتید با فناوران صنایع و شرکت‌های فناور، ایجاد انگیزه در دانشجویان برای ورود به حوزه نانو، ترویج و توسعه ملموس فناوری نانو، مشاهده و معرفی دستاوردهای کشور در حوزه‌ی فناوری نانو و اهدافی ازاین‌دست را دنبال می‌کنند.

ازاین‌رو با توجه به استقبال از تورهای فناورانه در نمایشگاه های فناوری نانو سال‌های گذشته، این تورها در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو نیز برگزار خواهد شد. تورهای نمایشگاه گردی فناوری نانو باهدف آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان صنایع مختلف کشور با توانمندی‌های نانویی ایران در حوزه‌های فعالیت‌شان در دستور کار غرفه تورهای فناوری نانو درسیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو قرار خواهد گرفت.

مخاطبان این تورها اعضای هیئت‌علمی، اساتید و مسئولان دانشگاهی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رشته تحصیلی فناوری نانو یا پایان‌نامه مرتبط به نانو،  دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رشته مرتبط به فناوری نانو و علاقه‌مندان حوزه فناوری نانو است.

شایان ذکر است هر تور شامل بخش نمایشگاه گردی است که در آن به معرفی برنامه‌ها ستاد نانو و حمایت‌های آن، آشنایی با شرکت‌ها، محصولات و تجاری‌سازی فناوری نانو، توانمندی‌های فناوری نانو ایران، اجرای آزمایش‌های ساده با محصولات موجود در غرفه‌ها و  توضیح علمی و فنی محصولات توسط مدرسان و کارشناسان مربوطه پرداخته خواهد شد.

از افراد و انجمن های دانشگاهی که قصد مشارکت و حضور در این رویداد را دارند دعوت می شود جهت ثبت نام و هماهنگی بازید از نمایشگاه با شماره ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۷۲ یا ۶۶۵۳۰۴۲۳ تماس گیرند و اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما