موشک سایوز روسیه قبل از پرتاب

۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۰۷۴۹
موشک سایوز روسیه قبل از پرتاب
موشک Soyuz-۲.۱a که حامل فضاپیمای MS-۲۲ است، روز ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان، سفر خود را به سمت ایستگاه فضایی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ موشک سایوز که فردا سه خدمه جدید را به این ایستگاه منتقل خواهد کرد، روز یکشنبه ۱۸ سپتامبر به سکوی پرتاب پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان منتقل شد.

فرانک روبیو  فضانورد ناسا، به همراه سرگئی پروکوپیف و دیمیتری پتلین  فضانوردان سازمان فضایی فدرال روسیه قرار است از این پایگاه به مقصد ایستگاه فضایی بین‌المللی پرتاب شوند. فضاپیمای سایوز در ساعت ۹:۵۴ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی روز چهارشنبه ۲۱ سپتامبر (۱۸:۲۴/سی‌اُم شهریور به وقت تهران) در یک ماموریت شش ماهه این فضانوردان را به ایستگاه فضایی منتقل خواهد کرد.

موشک 2

این سرویس مطبوعاتی عنوان کرد، یک هیئت آمریکایی برای شرکت در رویدادهای اولین پرواز متقابل با فضاپیمای سایوز وارد پایگاه فضایی بایکونور شده‌اند. آنها نمایندگان ناسا و همچنین بستگان فرانک روبیو، فضانورد آمریکایی این سفر هستند.

موشک 1

این موشک در ساعت ۱۶:۵۴ به وقت مسکو (۱۸:۲۴ به وقت ایران) از مرکز فضایی بایکونور به فضا پرتاب خواهد شد. خدمه فضاپیمای روسی متشکل از فضانوردان آژانس فضایی روسکاسموس روسیه، سرگئی پروکوپیف و دیمیتری پتلین و فضانورد ناسا است. ماموریت فضایی آنها تا روز ۲۸ مارس به مدت ۱۸۸ روز به طول خواهد انجامید. این فضاپیما علاوه بر سرنشینان خود، حدود ۱۲۰ کیلوگرم محموله را نیز به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز