برگزاری همایش تجاری ایران و اروپا به تعویق افتاد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۳۳۵۲
برگزاری همایش تجاری ایران و اروپا به تعویق افتاد
همایش سه روزه ایران و اروپا که قرار بود ۲۴ الی ۲۶ آذرماه به صورت وبیناری برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش برنا به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، همایش سه روزه ایران و اروپا که یکی از  فعالیت های تعریف شده در رویداد بزرگ تجاری ایران و اروپا بود به تعویق افتاد.

این رویداد با حضور بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر شخصیت حقیقی و حقوقی از ۴۰ کشور جهان در وبسایت اختصاصی آن در جریان است و از سایر فعالیت های در حال انجام می توان به برگزاری نشست های تجاری شرکت ها، از ۱۱ آذر ماه تا یکم دی ماه به مدت ۲۰ روز و به صورت وبینار و همچنین مباحث آموزشی مرتبط با تجارت بین الملل و نفوذ در بازارهای جهانی توسط مدرسینی از ایران واروپا در وبسایت این رویداد اشاره کرد.  

 فعالیت‌های تعریف شده در این رویداد بزرگ می تواند به ارتقای توان تخصصی شرکت های ایرانی برای ورود به بازارهای جهانی کمک کند.  

مقرر شده بود تا در همایش بزرگ ایران و اروپا، نشست های تجاری بین شرکت‌های دو طرف برگزار شود و بیش از ۶۰ نفر از ایران و اروپا سخنرانی داشته باشند.
ایجاد زمینه برای شرکت‌های دو طرف به‌منظور ورود به تعامل تجاری- اقتصادی هدف اصلی برگزاری همایش بود تا منتهی به بازاریابی روابط تجاری شده و فرصت‌های زیادی را برای توسعه صادرات غیرنفتی ایران به همراه تامین واردات کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای از اروپا و زمینه‌سازی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، افزایش صادرات و متنوع‌سازی بازارهای صادراتی و نیز همکاری‌های مشترک فراهم کند.
برگزاری این رویداد تجاری به شیوه وبیناری و در وبسایت اختصاصی این رویداد به آدرس: https://www.europeiranbusinessforum.com/ در حال برگزاری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز