وزیر صنعت تاکید کرد

هم افزایی میان صنایع برای دستیابی به اهداف توسعه ای

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۳۳۸۱
هم افزایی میان صنایع برای دستیابی به اهداف توسعه ای
وزیر صنعت، معدن و تجارت هم افزایی میان واحدهای تولیدی را ضروری دانست و بر همپوشانی صنایع برای دستیابی به اهداف توسعه ای تاکید کرد.

 به گزارش برنا؛، علیرضا رزم حسینی در نشستی که در شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: صنایع مختلف باید همدیگر را پشتیبانی کنند و همه صنایع در کنار هم و با هم در یک مجموعه دیده شوند.

وی همچنین برنامه وزارت صنعت، معدن و‌تجارت را حرکت در راستای سینرژی و هم افزایی میان واحدهای تولیدی برای نیل به جهش تولید و اهداف توسعه ای دانست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود ذوب آهن اصفهان را آغازگر صنعت فولاد در کشور معرفی کرد و افزود: این مجتمع متخصصان مهمی را تربیت کرده و بانی فولاد کشور محسوب می‌شود.

رزم‌حسینی یادآوری کرد: فولادهایی از جمله فولاد کرمان، فولاد سنگان و فولاد میانه از ریشه ذوب‌آهن اصفهان به وجود آمده اند و در حال فعالیت می باشند.

وی با اعلام اینکه چراغ فولاد روز به روز باید در ذوب‌آهن پر فروغ تر شود، افزود: ذوب آهن باید با افزایش تولید و تنوع محصولات روز به روز توسعه یابد و به دوران طلایی خود برگردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از ایمیدرو خواست تا در خصوص مسائل و مشکلات این مجتمع از جمله تامین مواد اولیه با تشکیل کمیته ای، پیگیری ها و اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

 

نظر شما