چطور از فروشگاه‌های جانبو بیشتر تخفیف بگیریم؟

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۹۰۰۰
چطور از فروشگاه‌های جانبو بیشتر تخفیف بگیریم؟
فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو یکی از فروشگاه‌هایی تخفیفی است که همیشه تخفیف‌های بسیار خوبی ارائه می‌کند

به گزارش برنا، با تخفیف خرید کردن همیشه لذت و جذابیت بیشتری دارد. خصوصا اگر مواد غذایی و مایحتاج روزانه باشد. فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو یکی از فروشگاه‌هایی تخفیفی است که همیشه تخفیف‌های بسیار خوبی ارائه می‌کند و می‌توان تقریبا همه مایجتاج روزانه خود را به راحتی تامین کرد. اما روشی وجود دارد که می‌توان از فروشگاه‌های جانبو بیشتر هم تخفیف گرفت! جانبو از طریق همکاری با تخفیفان به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سرویس بازگشت وجه تخفیفان، بخشی از مبلغ پرداختی خود را تخفیف بگیرند!

با جانبو همیشه ارزان خرید کنید!

اولین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو در سال 1390 افتتاح شد و اکنون بیش از 1300 شعبه در سراسر ایران دارد. هدف جانبو عرضه‌ مواد غذایی و لوازم مصرفی با کیفیت بالا و تا حد امکان با قیمت مناسب به مشتریان خود است و تاکنون در این زمینه به خوبی عمل کرده. جانبو با تکیه بر مدیریت اجرای عملیات با پایین‌ترین هزینه، سود خود را در این بخش با ارائه‌ی تخفیف با مشتریانش تقسیم می‌کند تا مصرف کننده مایحتاج مورد نیاز خود را با کمترین قیمت تهیه کند.

پول‌ِتو یا سرویس بازگشت وجه نقد چیست و چگونه کار می‌کند؟

سرویس‌های بازگشت وجه نقد یکی از بهترین راه‌کارها برای خریدی هوشمندانه و سودآور است. در این روش مشتریان با ثبت کارت های بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام می دهند، میتوانند در هر خرید خود پول پس بگیرند. این مبلغ در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان واریز می شود یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این جدیدترین سرویس تخفیفان است که با همکاری شبکه بانکی کشور و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت می‌گیرد.

چطور با خرید از جانبو کمتر پرداخت کنیم؟

شما هیچ نیازی به تغییر در شیوه خرید و پرداخت‌های خود ندارید! تنها کاری که باید آن را فقط یک‌بار انجام دهید این است که اپلیکیشن تخفیفان را دانلود کرده و در تخفیفان حساب کاربری داشته باشید. سپس در قسمت «بازگشت وجه» اپ تخفیفان، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید. حالا با اپ تخفیفان نزدیک‌ترین فروشگاه جانبو را پیدا کرده و برای خرید به آن‌جا مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. حالا در لحظه پرداخت و زمانی که کارت خود را کشیدید، 2.7% از مبلغ پرداختی کم می‌شود و کمتر پرداخت خواهید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز