مرگ قهرمان مشهور بازی‌های رایانه‌ای

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۱۰۳۶
مرگ قهرمان مشهور بازی‌های رایانه‌ای
قهرمان بازی های رایانه ای که در کشور چین صدها هزار فالوور داشت و به نام خود رکوردهای تقریبا دست نبافتنی در این زمینه ثبت کرده بود بعد از آغاز نوعی بازی خود را تحت فشار قرار داد و در نهایت از دنیا رفت.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ مرد جوان چینی که یکی از مشهورترین افراد در بازی های کامپیوتری به خصوص به صورت آنلاین بود بعد از مدت طولانی اختلال خواب ایجاد شده به واسطه بازی های رایانه ای جان خود را از دست داد.او که سابقه 9 ساعت بازی آنلاین بدون وقفه را داشت بعد از یک ماه بی خوابی شبانه برای همیشه از میدان این بازی ها کنار رفت.

این مرد جوان که با نام مستعار "پادشاه تنها" در فضای مجازی شناخته شده بود و 170.000 فالوور در پیچ مخصوص بازی خود داشت تمام شب‌های مشغول بازی جدیدی بود تا بتواند مثل همیشه بیشترین امتیاز و رکورد را به نام خود ثبت کند ، برای این هدف او هر شب بدون حتی یک شب استراحت از ابتدای نیمه شب تا ساعت 9 صبح درحال اجرای مراحل بازی بود تا اینکه بعد از 1 ماه بی خوابی شبانه و به دلیل برنامه فشرده فعالیت از دنیا رفت. خبر فوت او توسط خانواده اش در شبکه های اجتماعی منتشر شد و به سرعت به اخبار داغ روز کشور چین تبدیل شد.

به گفته ی خانواده اش او به دلیل بیدار ماندن های مداوم و ناتوانی در جبران میزان کمبود خواب خود به شدت ناتوان شده و در نهایت از دنیا رفت.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز