دوره رایگان آموزش سئو توسط سیاوش پیری

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۴:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۷۹۶۱
دوره رایگان آموزش سئو توسط سیاوش پیری
آموزش سئو علم رسیدن به صفحه اول گوگل است که با توجه به نیازی که در اکثر وبسایت ها امروز در ایران و همینطور سراسر دنیا وجود دارد، آموزش دیدن این مهارت فرصت شغلی بسیار خوبی می باشد که امروز خبر سازی هایی هم در خصوص درآمد این شغل انجام شده که طرفداران آن افزوده است.

آموزش سئو علم رسیدن به صفحه اول گوگل است که با توجه به نیازی که در اکثر وبسایت ها امروز در ایران و همینطور سراسر دنیا وجود دارد، آموزش دیدن این مهارت فرصت شغلی بسیار خوبی می باشد که امروز خبر سازی هایی هم در خصوص درآمد این شغل انجام شده که طرفداران آن افزوده است. 

اگر نمیدانید آموزش سئو چطور است و شامل چه مواردی می شود و یا کسی که در رشته کامپیوتر تحصیل نکرده است می تواند با آموختن آن مشغول به کار شود!؟ این 7 سوال و جواب زیر را بخوانید:

image_1652076466

1. آیا آموزش سئو نیاز به برنامه نویسی دارد؟

خیر حدود 80 درصد مفاهیم سئو سایت شامل برنامه نویسی نمی شود و از آن جایی که اکثر وبسایت های امروزی با سیستم های مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس کار می کنند، معمولا کار های نیاز به برنامه نویسی هم توسط افزونه های آماده انجام می شود که کارکردن با آن ها هم در آموزش های سئو توضیح داده می شود. 

2. آیا پیشنیاز خاصی دارد؟

خیر پیشنیاز خاصی برای این شغل نمی توان در نظر گرفت؛ البته که آشنایی با فضای وردپرس و همینطور وب گردی، زمینه ساز خوبی برای یاد گیری سریع تر سئو سایت است. 

3. در این سئو، دقیقا چه کاری انجام می شود؟

یک متخصص سئو، اصول و قواعد ارائه محتوا در سایت با توجه به قوانین و الگوریتم های گوگل را می داند و با در نظر یک چارچوب استاندارد برای ارائه محتوا در سایت، توانایی این را دارد که به صفحه اول گوگل در زمان کمتر نسبت به بقیه سایت ها، راه پیدا کند و بازدید و فروش سایت را افزایش دهد. 

4. چرا سایت ها نیاز به سئو شدن دارند؟

وب سایت ها در حالت عادی که طراحی می شوند، هر چقدر هم از نظر گرافیکی و ساختاری استاندارد باشند و حتی قیمت ارائه خدمات یا محصولات در آن ها مناسب باشد هم مثل یک مغازه تازه تاسیس در نقطه ای بدون رفت و آمد در شهر هستند. 

شهر اینترنتی یک ویترین جهانی دارد که آن هم گوگل است و اگر یک سایت در این ویترین نباشد، باید برای دیده شدن و فروختن خدمات یا محصولات خود، حتما تبلیغات انجام دهد. 

ویترین گوگل همان صفحه اول آن است و درصد بسیار کمی به صفحات بعدی می روند. 

پس به صرفه ترین روش دیده شدن در اینترنت، سئو کردن سایت ها می باشد. 

سئو سایت

5. آیا از مهارت سئو می توان درآمد دلاری هم داشت؟

بله اولین موضوع که در ابتدا هم به آن اشاره کردیم، قابل احترام بودن این مهارت در تمام دنیاست و گرفتن پروژه های غیر فارسی از مجموعه های خارج کشور اولین راه درآمد دلاری می باشد. 

برای آشنایی با قیمت پروژه های سئو در دنیا هم می توانید عبارت seo toronto price را مثلا در گوگل سرچ کنید تا قیمت شرکت های سئو در تورنتو کانادا را ببینید و همین کار را با شهر های دیگر دنیا هم تست کنید. 

روش دیگر کسب درآمد دلاری از سئو سایت، گوگل ادسنس است. 

داشتن یک سایت انگلیسی زبان و سئو کردن آن و فروش یک محصول بین المللی، سئو کردن کانال یوتیوب، مشاوره سئو به مجموعه های خارجی و ... همگی روش های کسب درآمد دلاری از سئو هستند. 

6. واقعا با یک آموزش رایگان میشه سئو سایت را کامل یاد گرفت؟

خیر یادگیری سئو سایت فقط با دیدن یک آموزش (چه رایگان چه پولی) واقعا مقدور نیست. 

البته که اصول انجام این کار را بصورت تئوری، کامل و دقیق می آموزید اما یک متخصص می بایست حتما بصورت عملی هم این کار را انجام دهد تا به حدی مطمئن برای گرفتن پروژه های سنگین سئو برسد. 

دوره رایگان آموزش سئو سیاوش پیری یک دوره عملی است و به زبان بسیار ساده هم می باشد که برای هر کسی کاملا قابل درک است اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، دیدن هیچ دوره ای به تنهایی نمی تواند تضمین یادگیری حرفه ای این مهارت باشد. 

درباره دوره رایگان آموزش سئو سایت

در این مینی دوره رایگان آموزش سئو، 7 مرحله برای یادگیری سئو و انجام آن روی سایت پیش برده شده است که برای هر مرحله هم توضیحات متنی و هم ویدیو وجود دارد که اجرای روش ها بصورت عملی دیده شود. 

بعد از هر مرحله هم چند تمرین برای اجرای سئو در نظر گرفته شده است که انجام آن تمرین ها تا بیش از 30% احتمال یادگیری این مهارت را افزایش می دهند. 

سیاوش پیری مدرس این دوره است و با جستجوی اسم ایشان در گوگل هم می توانید اینستاگرام آموزش سئو توسط ایشان را داشته باشد و هم دوره رایگان سئو سایت را در گوگل ببینید. 

یادگیری سئو سایت چقدر طول می کشد؟

یادگیری این مهارت با دیدن دوره آموزشی، حدود 2 ماه زمان می برد (اگر دقیقا طبق دستورالعمل استاد پیش بروید.) 

اما این یادگیری واقعا نیاز به تمرین و اجرا و آزمون و خطا دارد تا به شکل درستی در ذهن بیننده برسد و شاگرد به متخصص تبدیل شود. 

حدود 1 سال آموزش و تمرین مداوم، می تواند یک دانشجوی پیگیر را به یک متخصص نوپا تبدیل کند که واقعا زمان کمی برای یادگیری یک شغل پولساز می باشد. 

تفاوت دوره رایگان و دوره vip آموزش سئو سیاوش پیری

دوره vip آموزش سئو توسط سیاوش پیری 15 ساعت است که این مقدار به مرور زمان افزایش هم میابد و بروز می شود. 

دوره رایگان اما حدود 3 ساعت می باشد و البته برای شروع واقعا خوب است. 

مفاهیم سئو سایت در رقابت های سنگین مثل عینک آفتابی مردانه، دوبین مداربسته و ... دارای پیچیدگی های خاصی هستند و البته که رسیدن به صفحه اول گوگل در این رقابت ها برای سئوکار هم درآمد بسیار بیشتری را به دنبال دارد. 

در دوره vip سعی بر این بوده که با بررسی عمیق و توضیح جزئیات کار در رقابت های سنگین و همچنین استراتژی سئو برای مدیریت هزینه و زمان، یک آموزش پیشرفته و البته از صفر، برای کسانی تهیه شود که دوست دارند از ابتدا خیلی اصولی و دقیق این مهارت را یاد بگیرند. 

این دلیل بر بی ارزش بودن دوره رایگان نیست ولی کاملا طبیعی است که در یک دوره 15 ساعته از یک مدرس، میتوان انتظارات بیشتری نسبت به دوره 3 ساعته همین مدرس داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز