آرین اسپیس برنده قرارداد پرتاب ماهواره Sentinel-۱C شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۴:۳۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۶۹۵۴
آرین اسپیس برنده قرارداد پرتاب ماهواره Sentinel-۱C شد
آژانس فضایی اروپا (ESA) به نمایندگی از کمیسیون اروپا، قراردادی را برای پرتاب ماهواره Sentinel-1C در نیمه اول سال 2023 با پرتابگر Vega-C به آرین اسپیس محول کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان فضایی ایران، کمیسیون ارتباطات فدرال که وظیفه نظارت بین ایالتی و بین‌المللی بر ارتباطات رادیویی، تلویزیونی، ماهوراه‌ای و کابلی آمریکا را دارد، آژانس مستقلی است که تحت ریاست این سازمان، که خود از سوی رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، اداره شده و ازاین‌روی نتایج انتخابات همواره تأثیر زیادی بر سیاست‌ها و خط‌مشی‌های این آژانس داشته است.

دو حزب جمهوری خواه و دموکرات همواره رویکردهای متفاوتی در مورد نقش کمیسیون و میزان قدرت آن در مسائل مختلفی همچون بخش مخابرات، رسانه و فناوری داشته اند. بعد از انتخابات 2020 آمریکا ریاست کمیسیون از آجیت پای جمهوری خواه به جسیکا روزِن وُرسل دموکرات انتقال یافت.

گزارش پیش رو به بررسی تغییراتی که از زمان روی کار آمدن ریاست جدید در این سازمان اتفاق افتاده و همچنین تغییراتی که انتظار می رود در آینده در چهار حوزه ی بی‌طرفی شبکه و فرمان آزادی اینترنت، مناقصه طیف، امنیت ملی و بخش 230 قانون آداب ارتباطات به وقوع بپیوندد، می پردازد. آشنایی با این تغییر و تحولات علاوه بر بالا بردن مرجعیت تخصصی ساترا می تواند بابی را برای آشنایی با نگرش ها و مدل های جدید در حوزه تنظیم گری بین الملل شبکه های اجتماعی و همچنین دستور کارهای تنظیم گران جهانی باز کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز