​اتصال ۱۲۶ خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۹۵۴۴
​اتصال ۱۲۶ خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان از ارتقاء سایت همراه اول روستای امیر آباد و بهره مندی 126 خانوار با جمعیتی بالغ بر 456 نفر از پوشش تلفن همراه و اینترنت نسل سوم در مناطق روستایی شهرستان چگنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان، مجتبی صارمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: از طریق ارتقاء تکنولوژی سایت روستای امیر آباد بخش تشکن شهرستان چگنی تعداد 126خانوار با پوشش جمعیتی456 نفر از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) توسط اپرتور همراه اول به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.
وی بیان کرد: اتصال این روستا به شبکه ملی اطلاعات در راستای کاهش شکاف دیجیتال میان مناطق شهری و روستایی و تحقق دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان باایجاد و ارتقاء زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز انجام گرفته که موجب جذب سرمایه گذاری، کارآفرینی و توسعه و رشد اقتصادی در این منطقه شده است.
وی در ادامه افزود: بر اساس برنامه های ابلاغی وزارت متبوع در سال جاری، تامین پوشش و اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار در سطح استان به شبکه ملی اطلاعات در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز