ادای دین فعالان نرم‌افزاری یاسوج به شهدای استان

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۰۷۵۲
ادای دین فعالان نرم‌افزاری یاسوج به شهدای استان
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری، گفت: نرم افزار جامع تلفن همراه به منظور اطلاع رسانی در جهت برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان ساخته و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات از یاسوج، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با نرم افزار جامع، خانواده‌های شهدا و شرکت کنندگان در کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور می‌توانند از نحوه و محل برگزاری آن اطلاعات کامل را کسب کنند و همچنین از امکانات مطلوب و مناسبی که این نرم افزار فراهم می‌کند، بهره ببرند.
بلالی با توجه به اینکه شرکت کنندگان که در این استان حضور پیدا می‌کنند نیاز است یک نقشه راهی داشته و با محل‌های برگزاری کنگره آشنایی داشته باشند، گفت: نرم افزار تلفن همراه جامع شهدای عشایر، به معرفی شهدای شاخص جامعه عشایر کشور نیز می‌پردازد و مردم با نصب این نرم افزار می‌توانند از این خدمات رایگان، حتی اینترنت رایگان تا زمانی که در چهارمحال و بختیاری هستند استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه این کنگره از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، افزود: آماده سازی بستر ارتباطی در محل برگزاری خود کنگره و پویش تولید محتوا از طریق یک گروه واتساپی به نام یل ایلم دو مورد از اقدامات مهم کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی شهدا عشایر بوده است، که فعالین فضای مجازی و خبرگزاری‌ها محتوایی که تولید کرده‌اند از طریق این کانال اطلاع‌رسانی می‌کنند.
بلالی از نصب اپلیکشن برای شرکت در این کنگره خبر داد و تشریح کرد: اطلاع رسانی‌ها از جمله سین برنامه، پذیرایی و ناهار، شناسایی و معرفی مراکز تفریحی، معرفی سوغات استان و ... از طریق این اپلیکشن انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز