پیام ویژه به پیام!

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۲۲:۵۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۲۸۹۶
پیام ویژه به پیام!
در قالب تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با صندوق توسعه فناوری های نوین، ارائه خدمات مالی و اعتباری از جمله اعطای تسهیلات و ضمانت نامه به شرکت های مستقر در پیام توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگذاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، استفاده از ظرفیت ها و امکانات طرفین به منظور هم افزایی و ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه های عمومی و تخصصی از مهم‌ترین اهداف امضای این تفاهم‌نامه عنوان شده است.
همچنین ارائه تسهیلات از محل خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی، تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور، وجوه اداره شده و ... به شرکتهای مستقر در پیام، خدمات ارزی به شرکت ها، اعطای وام قرض‌الحسنه به کارکنان شرکت‌ها، معرفی فرصت‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه‌ها توسط طرفین  و همکاری در زمینه ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت‌های متقاضی ورود به پیام از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
ارائه انواع خدمات مشاوره‌ای در زمینه تجاری سازی، توانمندسازی، توسعه بازار و لیزینگ محصولات شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام و کمک به صدور ضمانت‌نامه تعهد بازپرداخت تسهیلات، از دیگر مواردی است که در تفاهم‌نامه مشترک بین پیام و صندوق توسعه فناوری های نوین، عنوان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز