HTC Desire ۲۲ pro شاهکاری جدید در دنیای فناوری

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۶۱۱۱
HTC Desire ۲۲ pro شاهکاری جدید در دنیای فناوری
شرکت فناوری HTC از شاهکار جدید خود برای علاقمندان گوشی‌های روز و قدرتمند رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا، شرکت HTC به تازگی از تلفن همراه قدرتمند خود تحت عنوان HTC Desire 22 pro رونمایی کرده است.

بر اساس اطلاعاتی تارنمای رسمی این شرکت گوشی جدید HTC قدرتمند، پر سرعت و همه‌کاره است، این گوشی قصد دارد تا کاربرش را برای مسافرت به آینده مهیا کند، در دنیایی که گوشی جدید برای کاربر خود می‌سازد، مرزی برای دنیای واقعی و مجازی وجود ندارد، این گوشی از فناوری واقعیت افزوده (مجازی) نیز برخوردار خواهد بود و کاربران می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از این فناوری را به دست بیاورند.

گوشی HTC

ظاهر چشم‌نواز و زنده

گوشی جدید HTC از یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 برخوردار است، صفحه نمایشگر این گوشی تصاویر را به اندازۀ 120 هرتز واضح سازی می‌کند که همین امر تجربۀ شگفت‌انگیزی را برای کاربر در هنگام بازی کردن و مشاهده ویدئوهای مختلف به ارمغان خواهد آورد، این وضوح خارق العادۀ تصویر حتی برداشتی متفاوت از واقعیت مجازی را برای شما بدون استفاده از تجهیزات ویژۀ واقعیت افزوده پدید خواهد آورد.

استودیوی متحرک خود را داشته باشید

بیراه نیست اگر بگوییم که کاربران این تلفن‌همراه یک استودیو متحرک در اختیار خود دارند، اتصال به شبکۀ پرسرعت نسل چهارم و پنجم سبب می‌شود تا شما بتوانید با سرعت زیادی فایل‌های مدنظر خود را بر بستر وب آپلود کنید یا پخش زندۀ مدنظر خود را انجام دهید.

این گوشی با برخورداری از سه دوربین با کیفیت‌های 64، 32 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استودیوی سیار شما را پیش از بیش غنی می‌کند. دوربین‌ HTC Desire 22 pro همچنین از ویژگی‌های مانند تثبیت‌کننده ویدیو، حالت شب و حرکت آهسته 120 فریم در ثانیه بهره‌مند است.

گوشی HTC

سرسخت در برابر سختی‌ها

بدنه این گوشی به نحوی طرحی شده است که مقاومت زیادی در برابر خطرات و چالش‌های روزمره داشته باشد، همچنین جنس صفحه نمایش HTC Desire 22 pro از نوع شیشۀ گوریلا گلس مقاوم در برابر آسیب است که احتمال خرابی آن را کاهش می‌دهد، شایان ذکر است که این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز تا سطح IP67 مقاومت دارد.

مشخصات کلی HTC Desire 22 pro

  • 6.6 in (1) , 20:9
  • FHD+ (1080 x 2412 pixels)
  • 120Hz
  • 166.3 x 76.9 x 9.4 mm
  • 205.5g
  • Android™ 12 (Android S)
  • Qualcomm® Snapdragon® 695 5G Mobile Platform
  • RAM: 8 GB
  • ROM: 128 GB

انتهای پیام/

 

تنظیم و ترجمه: علی پژوهش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز