تجربۀ شیرین آموزش مجازی با استفاده از فناوری ایرانی

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۲۶۱۰
تجربۀ شیرین آموزش مجازی با استفاده از فناوری ایرانی
«مدرس» یک شبکه آموزش علوم انسانی و اسلامی است که آموزش از راه دور را برای کاربران تسهیل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی مقدم عضو هیئت مدیره شرکت نام آوران آفرینش فردا با اشاره به این که هر مجموعه آموزشی می تواند مطالب خود را به صورت دائمی در پلتفرم مدرس بارگذاری کند، گفت: در پلتفرم مدرس دانشجویان می توانند فارغ از سایر مجموعه های آموزشی با استادان ارتباط گرفته و از مطالب آموزشی بارگذاری شده استفاده کنند.

آموزش ترکیبی در بستر پلتفرم مدرس

در مدرس می توان کلاس، صوت و حتی محتوای تصویری را تجربه کرد و با آموزش ترکیبی به سمت یادگیری بهتر مطالب رفت. پلتفرم مدرس این قابلیت را ایجاد کرده است که حتی دانش آموزی که با تاخیر وارد پلتفرم شده، بتواند از مطالب قبلی استفاده کند و در این زمینه نیز مشکلی بوجود نخواهد آمد. در کلاس های حضوری اساتید بیشتر زمان خود را صرف انتقال محتوا به دانشجو می کنند در حالی که در پلتفرم مدرس، انتقال محتوا به سادگی صورت می گیرد و استاد می تواند 80 درصد زممان را با دانشجو در ارتباط باشد.

محتوای بارگذاری شده علاوه بر این که به صورت دائمی در پلتفرم وجود دارد به صورت دائمی نیز برای نگارنده مطلب آموزشی می تواند درآمد زایی داشته باشد.

رشد اشتغال

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: در شرکت نام آوران آفرینش فردا تاکنون 25 فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده اما از سوی دیگر بوسیله قابلیتی که برای اساتید و مجموعه های آموزشی دیگر به وجود آورده، ده ها فرصت شغلی نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده است.

در پلتفرم مدرس پیش بینی می شود که در آینده دانشجویان نیز بتوانند جزوه نگارش شده خود را که نکات طلایی دارد را نیز به فروش برساند تا مولفه هم افزایی از این طریق ارتقا یابد. اتفاق مثبتی که رخ داده این است که اشتغالزایی در حوزه علوم انسانی و اسلامی گسترش پیدا کرده که یک اتفاق مثبت در حوزه آموزشی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز