راه‌اندازی مرکز پزشکی ویژۀ زنان مبتلا به ام اس در تهران

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۴۵۰۹
راه‌اندازی مرکز پزشکی ویژۀ زنان مبتلا به ام اس در تهران
کلینیک تخصصی زنان و مسائل باروری و هورمونی ویژه مبتلایان به بیماری ام اس (MS) در پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا، معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان به مناسبت افتتاح این مرکز عنوان کرد: این مرکز تخصصی، جهت درمان بیماری‌های زنان مبتلا به بیماری MS و رسیدگی به  مسائل باروری آن‌ها  راه اندازی شده است، بر اساس اعلام جهاد دانشگاهی این مرکز پزشکی با کادری متشکل از پزشکان فوق تخصص ناباروری، آمادۀ ارائۀ خدمت به بیماران مبتلا به ام اس (MS) و رسیدگی به مسائل مرتبط با باروری بیماران خاص است.

احمد وثوق افزود: مشاوره دربارۀ مسائل مرتبط با باروری و موضوعات هورمونی بانوان، مشاوره درخصوص مسائل زناشویی همچنین ارائۀ مشاورۀ در رابطه با عفونت‌های دستگاه تولید مثل در مبتلایان به بیماری ام اس از دیگر خدماتی خواهد بود که این مرکز ارائه خواهد داد.

معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان در پایان خاطرنشان کرد: ساعت کار این مرکز پزشکی فوق تخصصی هر هفته، روزهای سه شنبه از ساعت 10 الی 13 خواهد بود همچنین مردم می‌توانند جهت دریافت نوبت همه روزه از ساعت 8 الی 13 با شماره 26913661 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

نظر شما