حفاظت از اطلاعات سازمانی با استفاده از محصول دانش بنیان ایرانی

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۹۸۲۶
حفاظت از اطلاعات سازمانی با استفاده از محصول دانش بنیان ایرانی
نرم افزار محافظتی رنپاد با روش های متعدد و با ایجاد لایه‌ های محافظتی، سد محکمی در مقابل نفوذ باج‌ افزارها ایجاد می‌‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ رفیعی فرد عضو هیات مدیره شرکت پویان سیستم یزد با اشاره به این که نرم افزار رنپاد در زمینه حفاظت از اطلاعات سازمانی به کار گرفته می شود، گفت: رنپاد همچون سایر نرم افزارهای حفاظتی به سادگی از بین نمی رود و نمی توان آن را از مدار خارج کرد.

حفاظت مضاعف از اطلاعات مهم

باج ‌افزارها با استفاده از تکنیک ‌های مختلفی حافظه‌ های جانبی را آلوده و می‌ توانند به سیستم هدف راه یابند. پس از ورود به سیستم قربانی عموما شروع به وارسی کل منابع متصل به سیستم شامل هارد دیسک، حافظه ‌های جانبی، پوشه‌ های ارسال شده و سایر اطلاعات می‌ کنند و بعد از انتخاب حیاتی ‌ترین فایل ‌های کاربر به سرعت اقدام به رمزنگاری اطلاعات موجود می کنند.

در همین زمینه با استفاده از نرم افزار رنپاد می توان محل اطلاعات مهم را مشخص کرد و برای آن حدنگاری کرد تا به صورت ویژه از آن قسمت از سرور محافظت شود.

حفاظت در مقابل باج افزارها، هکرها و مخربین صورت می گیرد و اجازه نمی دهد تا نفوذ یا تخریب یا سرقت اطلاعات صورت گیرد.

نرم افزار طراحی شده معمولا به عنوان یک قابلیت در برخی آنتی ویروس ها وجود دارد که به سادگی دور زده می شود یا بوسیله باج افزار از بین می رود و به همین علت بر آن شدیم تا در ساختاری مجزا این نرم افزار حفاظتی را طراحی کنیم تا اطلاعات با دقت بیشتری محافظت شود.

امکان سفارشی‌ سازی محصول براساس نیاز مشتری، قابلیت انعطاف‌ پذیری و سازگاری با انواع نرم ‌افزارهای موجود در سرور، تشخیص تهدیدات صرفا براساس تحلیل رفتار باج ‌افزارها و تضمین عدم نفوذ باج ‌افزارها به سرور از جمله مهم ترین ویژگی های رنپاد است.

صادرات به اروپا

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: نرم افزار رنپاد به قدری از کیفیت بالایی برخوردار است که رایزنی ها در خصوص صادرات آن به اروپا نیز آغاز شده و ممکن است این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد که علاوه بر صرفه جویی ارزی برای کشور می تواند ارزآوری نیز داشته باشد.

تا به امروز 15 فرصت شغلی به صورت مستقیم و 30 فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم در شرکت پویان سیستم یزد ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز